STREAMING

To Netflix ετοιμάζει διαφημίσεις

Published: 27 Apr 2019, 02:51
Συντάκτης:

Μιας και ο ανταγωνισμός στις streaming υπηρεσίες αυξάνεται συνεχώς με ολοένα και περισσότερους διεκδικητές να μπαίνουν στο παιχνίδι, το Netflix αποφάσισε πρόσφατα να πειραματιστεί με το να βάζει διαφημίσεις κατά την διάρκεια θέασης μιας σειράς ή ταινίας. Μάλιστα θεατές από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία παραπονιούνται για την διακοπής της θέασής τους από τις διαφημίσεις. Ένας για παράδειγμα από την Αγγλία αναφέρει ότι όσο έβλεπε το «Rick and Morty» του εμφανίστηκε διαφήμιση για το «Better Call Saul». Όπως περιγράφουν οι πρώτοι χρήστες στους οποίους άρχισαν να εμφανίζονται διαφημίσεις, αυτές μοιάζουν με τις αντίστοιχες του Youtube, που όσο βλέπεις ένα video παρεμβάλλεται μια διαφήμιση την οποία μπορείς να παρακάμψεις μετά από λίγα δευτερόλεπτα θέασης.

<a href="/en/multimedia-trailer/hit-man-o-ritsarnt-linkleiter-se-kati-hortastiko/69806">"Hit man": Ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ σε κάτι "χορταστικό"</a>ΣΧΕΤΙΚΑ"Hit man": Ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ σε κάτι "χορταστικό"

Σε δήλωσή του στο Ars Technica, το Netflix επιβεβαίωσε την νέα αυτή πρακτική την οποία χαρακτήρισε σκόπιμη με το σκεπτικό ότι έτσι θα είναι ευκολότερο στους χρήστες να ανακαλύψουν νέα προγράμματα. «Δοκιμάζουμε αν η εμφάνιση προτάσεων μεταξύ των επεισοδίων βοηθά τα μέλη να ανακαλύψουν ιστορίες που θα απολαύσουν πιο γρήγορα» δήλωσε εκπρόσωπος του Netflix. Επίσης ανέφερε κάτι που φαντάζει προφανές, ότι οι διαφημίσεις θα αφορούν μόνο αυθεντικά προγράμματα του Netflix και όχι άλλων δικτύων από τα οποία μπορεί να έχει πάρει τα δικαιώματα ο streaming κολοσσός. Βέβαια αν κρίνουμε από το ότι εμφανίστηκε διαφήμιση για το «Better Call Saul» που προβάλλει μεν το Netflix αλλά είναι του AMC, τότε φαίνεται πως δεν έχει γίνει ακόμα αλλά αποτελεί άμεσο στόχο.

Πολλοί χρήστες έχουν εκφράσει παράπονα και έντονη αντίθεση, σε σημείο που να θέλουν να σταματήσουν την συνδρομή τους, σε συνδυασμό και με τις πρόσφατες αυξήσεις στις τιμές. Άλλοι το συνδέουν με το Hulu, που επίσης περιέχονται διαφημίσεις, αλλά μόνο στην χαμηλότερη τιμολογιακά συνδρομή. Το αν θα μείνουν ή όχι θα εξαρτηθεί από την αντίδραση των χρηστών. Αν διαπιστώσουν ότι οι χρήστες παρακολουθούν τις διαφημίσεις αλλά κυρίως ότι έπειτα βλέπουν το πρόγραμμα που τους διαφημίστηκε, τότε σίγουρα οι διαφημίσεις ήρθαν για να μείνουν.

tags: 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
breathe, από την Spentzos breathe, από την Spentzos