The Most Assassinated Woman in the World

the most assassinated woman - κριτική ταινίας

Σύνοψη: Παρίσι, δεκαετία του ’30, Θέατρο Grand Guignol. Μία πασίγνωστη ηθοποιός αιματοβάφεται και πεθαίνει ξανά και ξανά, κάθε βράδυ επί σκηνής, γοητεύοντας τους Παριζιάνους που επιζητούν να βλέπουν το αίμα της να τρέχει και αφήνει να ξεδιπλωθούν τα πάθη αλλά και κρυμμένα μυστικά τόσο της ίδιας, όσο και των θεατών. Σε μια εποχή που το θέατρο είχε ακόμα τα ηνία της διασκέδασης, όπου συρρέανε πλήθη για να βιώσουν συναισθήματα έντονα, ένας νεαρός δημοσιογράφος επιχειρεί να γράψει για τις παραστάσεις της Πώλα Μαξά, και ανακαλύπτει πως ίσως κάποιοι από τους θεατές θέλουν να κάνουν πραγματικότητα την περσόνα της.

Άποψη: Το The Most Assassinated Woman in the World είναι η πρώτη σκηνοθετική απόπειρα μεγάλου μήκους ταινίας του Frank Ribiere και φιγουράρει στην πλατφόρμα του Netflix ως μία ταινία λίγο θρίλερ, λίγο μυστήριο, λίγο σπλάτερ, λίγος αισθησιασμός. Γενικότερα όμως, ό,τι χαρακτηριστικό και να της αποδοθεί, αυτό που παραμένει κοινό, είναι ο επιθετικός προσδιορισμός «λίγο». Ενώ ξεκινά με μία παιχνιδιάρικη σκηνοθεσία, που επιχειρεί να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή, και εντείνει τις προσδοκίες με την προσπάθεια να να κλιμακώσει την ένταση και το μυστήριο της ιστορίας, αυτή η κλιμάκωση δεν απελευθερώνεται ποτέ και οδηγεί απλώς σε μία κατάληξη που έχει και πολύ νόημα. Κάπου ξεκινάει και κουράζει η υπόθεση, κάπου μπερδεύει η ιστορία γιατί η μουσική, σύγχρονη και καθόλου δεκαετίας του ‘30 στο Παρίσι, που χρησιμοποιείται δημιουργεί μία μπρεχτική επίδραση, ξυπνώντας τον θεατή και βγάζοντάς τον από την αίσθηση της ιστορίας.

Παρόλα αυτά, το πρόσωπο της Anna Mouglalis ως Πώλα Μαξά είναι αυτό που φέρει όλη την ποιότητα της ταινίας, αφού μαγνητίζει σε κάθε σκηνή, και τα μάτια της οδηγούν τον θεατή στην καταβύθιση στον εσώτερο κόσμο της βασανισμένης ηρωίδας. Ο Niels Schneider ως ο Jean, ο δημοσιογράφος με την αθωότητα που προσπαθεί να καταλάβει τι συμβαίνει και να ενώσει το πάζλ αυτής της γυναίκας με κάθε τίμημα, είναι μεν μία ενδιαφέρουσα φιγούρα αλλά η γενικότερη εσάνς της ταινίας δεν τον αφήνει να αναδείξει μία υποκριτική προσωπικότητα που έχει δείξει σε άλλες περιστάσεις πως έχει.

Εν ολίγοις, όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι. Η ταινία αυτή είναι απλώς ένα flat, μπερδεμένο συνονθύλευμα που απλώς γαργαλάει τρυφερά τα αυτιά όσων αγαπούν τη γαλλική γλώσσα. Αλλά εξίσου θα τα γαργαλούσε ακόμα κι αν διαβαζόταν στα γαλλικά μία λίστα σούπερ μάρκετ…

Πρώτη δημοσίευση: 19 Oct 2018, 20:22
Ενημέρωση: 19 Oct 2018, 20:22
Τίτλος:
The Most Assassinated Woman in the World (The Most Assassinated Woman in the World)
Σκηνοθεσία: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
102
Εταιρία διανομής: 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos