Σε χαμηλότατα επιπεδα υποχώρησαν -ξανά- τα συνολικά πανελλαδικά εισιτήρια για το ελληνικό box-office και το τετραήμερο 16-19 Μαϊου 2024: υποχώρησαν σε 49.429 από 59.576 της προηγούμενης εβδομάδας.
Και επειδή η δικαιολογία των κλειστών θερινών δεν υφίσταται πλέον, ας εστιάσουμε στην έλλειψη καλών ταινιών με εμπορικές προδιαγραφές που είναι ο βασικός λόγος (μαζί με αρκετούς άλλους που έχουμε γράψει αρκετές φορές), ενώ ας μη ξεχνάμε -για μία ακόμη φορά, ότι η ποσότητα δεν σημαίνει και ποιότητα: Εννέα νέα φιλμ άνοιξαν την προηγούμενη Πέμπτη, άλλα εννέα ακόλουθούν την προσεχή...
Στην κορυφή παρέμεινε το animation Garfield (παρά το γεγονός ότι υποχώρησε 45%), ενώ ακολούθησε το Fall Guy που μάλλον έχει αδικηθεί από τα εισιτήρια που έχει κόψει μέχρι στιγμής.
Η υψηλότερα καταταγμένη από τις νέες ταινίες της εβδομάδας είναι το Strangers Part I (για το οποίο δεν γράφτηκαν κριτικές καθώς δεν έγινε δημοσιογραφική προβολή) χωρίς να εντυπωσιάζει πάντως με τα νούμερά του, ενώ από τις υπόλοιπες νέες ταινίες της εβδομάδας κράτησαν κάπως τα προσχήματα το "Boy kills world" (στο Νο 6) και το "Πολύδροσο" του Αλέξανδρου Βούλγαρη (στο Νο 10), άντε και η επανέκδοση του "Down by law" του Τζιμ Τζάρμους με 989 σε 5 αίθουσες. κατά τα λοιπά, το "Damaged" έκοψε 1400 σε 15, το "Βασιλειάδες του κόσμου" 409 σε 6 και το "Asphalt City" 863 σε... 43(!) (μαγική επιλογή της διανομής να το απλώσει τόσο, πόσοι αιθουσάρχες άραγε έκλαψαν με μαύρο δάκρυ;).
Η τέταρτη ταινία του κινηματογραφικού franchise του Harry Potter, The Goblet Of Fire, που προβλήθηκε στα πλαίσια των Epic Nights πήγε και πάλι καλά (4166 θεατές σε 9 αίθουσες) και βρέθηκε στο Νο 5 της γενικής κατάταξης, ενώ σημαντικές πτώσεις κατέγραψαν το "Kingdom of the planet of the apes" (-52%) και το ελληνικό "Μην ανοίγεις την πόρτα" (-61%) που πάντως έχει συγκεντρώσει συνολικά 140.000 θεατές σε 25 ημέρες προβολής και μόνο (πολύ) μεγάλη εισπρακτική επιτυχία μπορεί να χαρακτηριστεί.
Από τις ταινίες που ακολουθούν, το "If" με τον Ράιαν Ρέινολντς και το "Freud's last session" με τον Άντονι Χόπκινς αναμένεται να κόψουν τα περισσότερα εισιτήρια, το "Μέντιουμ" της Χριστίνας Ιωακειμίδη θα κάνει επίσης τα εισιτήρια που του αναλογούν, κάτι που ίσως να συμβεί για το γαλλικό θρίλερ "Extortion" και ευχόμαστε να συμβεί για τη νέα ταινία του Μισέλ Γκοντρί "Book of solutions" (αν και το βλέπουμε πολύ δύσκολο)... Α.Κ.
Πολύ περιορισμένη κίνηση
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα