Περίπατος για το "50 shades freed" στο ελληνικό box-office και άνετη πρωτιά στο τετραήμερο 8-11/2/18, χωρίς πάντως να συναρπάζει το νούμερο των 64000 εισιτηρίων σε 146 αίθουσες. Ακριβώς το ίδιο συνέβη αναλογικά και για το πολυδιαφημισμένο και οσκαρικό "Call me by your name", το οποίο ξεκίνησε μάλλον απογοητευτικά με μέσο όρο 375 θεατές σε κάθε μία από τις 16 αίθουσες στις οποίες άνοιξε, ενώ από τα υπόλοιπα νέα φιλμ της εβδομάδας, το "Film stars don't die in Liverpool" πέρασε απαρατήρητο (σύνολο 1826 εισιτήρια σε 15 αίθουσες πανελλαδικά...) και πολύ δύσκολα θα σπάσει το ψυχολογικό φράγμα της "3ης εβδομάδας προβολής", ενώ και το "The Limehouse Golem" δεν προσέλκυσε το ενδιαφέρον των φίλων των θρίλερ εποχής.
Το "Phantom Thread" κατέφραψε πτώση 42% σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα και δύσκολα θα υπερβεί τους 150.000 θεατές πανελλαδικά, ενώ το "Three billboards outside Ebbing, Missouri" παρά την αλλοπρόσαλλη τακτική της εταιρείας διανομής του, άγγιξε τα 60.000 εισιτήρια και δεν αποκλείεται να πάρει νέο boost αν ευτυχήσει στα Οσκαρ και το "Darkest Hour" άγγιξε τους 100.000 θεατές πανελλαδικά σε επίσης 4 εβδομάδες προβολής. Οριακά θα ξεπεράσει τα 150.000 εισιτήρια πανελλαδικά το "The Post" του Στίβεν Σπίλμπεργκ.
Στις ΗΠΑ το "Fisty shades freed" επίσης βρέθηκε στην κορυφή και με αναλογικά καλύτερες επιδόσεις (εισπράξεις 38.8 εκατ. δολλάρια με μέσο όρο 10.300 (!) ανά αίθουσα) με την τριλογία του franchise να αγγίζει το 1 δις εισπράξεων συνολικά παγκοσμίως, ενώ το "Τhe 15:17 to Paris" του Κλιντ Ίστγουντ αρκέστηκε στην 3η θέση με το τίμιο πλην πτωχό νούμερο των 12.6 εκατ. δολλαρίων.
Α.Κ.
Kαυτό τετραήμερο
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα