European Media

Zero Dark Thirty

Δημοσίευση: 20 Φεβ. 2013, 16:58

Δεν είμαι fan της Bigelow,δεν μου άρεσε ούτε η προηγούμενη ταινία της & για να πω την αλήθεια,ούτε & αυτή!

Να ξεκινήσω απο τα θετικά της ταινίας,που για εμένα είναι η σκηνοθεσία (κάνει πολύ καλή δουλειά ομολογώ) & φυσικά η ερμηνία της J.Chastain. Κατά τα άλλα,πρόκειται για μια ταινία,που παρά την μεγάλη διάρκεια της (δυόμιση ώρες) δεν αφήνει κανέναν χαρακτήρα να ξεδιπλωθεί.

Και όσο για την υπόθεση της,θεωρώ πως λίγοι απο εμάς ενδιαφέρονται για το πώς τελικά βρέθηκε ο πιό μεγάλος εχθρός της Αμερικής. Είναι μια ταινία,κομμένη & ραμμένη για τους Αμερικάνους,χωρίς αυτό να σημαίνει οτι είναι "Αμερικανιά", ή οτι πρόκειται για διαφήμιση υπέρ της χώρας των ΗΠΑ.

Για να τελειώνω,την βρήκα κουραστική & θεωρώ οτι δεν είχε να μου προσφέρει τίποτα. Και πραγματικά αναρωτιέμαι: 'Είμαι εγω χαζή που δεν βρήκα τίποτα όμορφο σε μια ταινία που όλοι την κατατάσουν στις σπουδαιότερες της χρονιάς?

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
33511
Feelgood
10189
Spentzos
9246
Spentzos
5905
72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos 72 ΩΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ | PRESSURE, από την Spentzos