ΣΕΙΡΕΣ

"American Woman" season 1: Φιλενάδες σε κρίση

Δημοσίευση: 29 Aug 2018, 15:13
Συντάκτης:

Σύνοψη: Στην δεκαετία του 1970 η Μπόνι διανύει μία ιδανική ζωή με έναν πιστό σύζυγο και δύο κόρες στο ηλιόλουστο Λος Άντζελες. Τα κακά νέα για την κρυφή ερωτική σχέση του άντρα της σε συνδυασμό με τα οικονομικά του λάθη την ωθούν σε διαζύγιο και κατ’ επέκταση στην φροντίδα των παιδιών της, ως ανύπαντρη πλέον μητέρα. Με την βοήθεια της παρέας της που αποτελείται από την Κάθλιν και την Νταιάνα θα προσπαθήσει να ορθοποδήσει μακριά από τις πολυτέλειες της προηγούμενης ζωής της.

Άποψη: Ξεχάστε την Αλίσια Σίλβερστοουν που γνωρίσατε στο “Clueless” σαν μία κακομαθημένη, γλυκιά έφηβη που είχε όλο τον κόσμο στα πόδια της. Στο “American Woman” βλέπουμε την καθαίρεση της σαν να βρίσκεται σε ένα παράλληλο σύμπαν όπου κατεβαίνει από το ροζ συννεφάκι το οποίο έφτιαξαν άλλοι για αυτή, και μπαίνει επιτέλους σε μία πραγματικότητα πιο ενήλικη και δύσκολη. Αν και τοποθετημένο σε άλλη δεκαετία, η ατμόσφαιρα θυμίζει έντονα “Mad Men” από την πλευρά των γυναικών/συζύγων των επιφανών αντρών, που δεν εργάζονται και δεν έχουν πραγματικά ενδιαφέροντα εκτός από την υποστήριξη του συζύγου, όποτε αυτό είναι απαραίτητο. Το τι θα συμβεί με ένα διαζύγιο και τι συνέπειες θα επιφέρει το βλέπουμε στην σειρά με έναν στερεοτυπικό τρόπο όπως θα άρμοζε το Λος Άντζελες της εποχής εκείνης.

Η γυναικεία παρέα των τριών φιλενάδων δεν διαφέρει σε τίποτα από αυτές που έχουμε δει κατά καιρούς (“Sex and the City”, “The Real Housewives”) και όπως κάθε φορά τα προβλήματά τους, που φαίνονται υποδεέστερα αλλά δεν είναι απαραίτητα, λύνονται με ένα dry martini δίπλα σε μία πισίνα. Η Μίνα Σουβάρι του “American Beauty” δεν έχει πρόβλημα με τα οικονομικά αλλά ούτε και με την αφέλειά της ενώ η Τζένιφερ Μπάρτελς προσπαθεί να αναδειχθεί με την δουλειά της σε ένα περιβάλλον ανδροκρατούμενο.

Ωστόσο, η υπεροχή του άντρα σε εκείνη την  εποχή όπως και η καταπιεσμένη ομοφυλοφιλία και η προσπάθεια της γυναίκας να ανελιχθεί στην εργασιακή κλίμακα είναι ζητήματα που παρουσιάζονται χωρίς να απαιτείται περαιτέρω σκέψη από τον θεατή, και συνεπώς αρκούνται μόνο στην επιφάνεια των προβλημάτων αυτών. Με τον ίδιο τρόπο που οι χαρακτήρες ξεπερνούν τις δυσκολίες που τους παρουσιάζονται, έτσι και η σειρά δεν παίρνει χρόνο ώστε να ασχοληθεί με κάποιο θέμα σε μεγαλύτερο βάθος γεννώντας εύλογα την απορία ως προς το είδος στο οποίο ανήκει.

Ο Τζον Ρίτζι, επιτυχημένος σεναριογράφος του “30 Rock”, έστησε μάλλον μια ντραμεντί για το Paramount Network η οποία προσπάθησε να κάνει εντύπωση αλλά τελικά μας άφησε όλους απογοητευμένους από την κενότητά της, προσθέτοντας ακόμα μία αποτυχία για το δίκτυο μετά το στραπάτσο του “Heathers”. Η ματαίωσή της δεν θα αποτελέσει έκπληξη στο κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos