Σύνοψη: Ο Τζορτζ και η Μάργκαρετ σε μια προσπάθεια να ξεπεράσουν τον θάνατο του μονάκριβου γιου τους, ξεκινούν ένα ταξίδι ώστε να βρουν τον εγγονό τους και την ,ξαναπαντρεμένη πλέον με έναν κακοποιητικό σύζυγο, νύφη τους Λόρνα.

Άποψη: Η φιλμογραφία του Τόμας Μπεζούτσα από τις αρχές του 2000, με ταινίες όπως το “Big Eden”, το “The Family Stone” και το “Monte Carlo”, σίγουρα δεν μας προετοίμασε αρκετά για την πρόσφατη ταινία του σε εντελώς διαφορετικό κλίμα και ατμόσφαιρα.

Το “Let Him Go” μπορεί να μην ξεκινάει με τις ιδανικές προδιαγραφές, αποδεικνύεται εντούτοις μοναδικής φύσης δράμα που δανείζεται στοιχεία από γουέστερν αλλά και θρίλερ αγωνίας τα οποία συνδυάζει με εκπληκτική άνεση, ειδικά στο φινάλε.

Στην Μοντάνα του 1963, ο Τζορτζ και η Μάργκαρετ κατευθύνονται χωρίς να το ξέρουν προς τον μεγαλύτερο κίνδυνο της ζωής τους αλλά είναι η θλίψη τους και η ανθρωπιά τους που τους ωθεί άφοβα προς την νέα οικογένεια του πεντάχρονου εγγονού τους. Ο Μπεζούτσα διασκευάζει την νουβέλα του Λάρι Γουότσον προσεκτικά, με επιμέλεια και με τα απολύτως απαραίτητα παρόντα, δίνοντας περισσότερη φωνή και έκφραση στις μητέρες της υπόθεσης που τρέφονται με διαφορετική έκφραση αγάπης.

Η Ντάϊαν Λέιν στέκεται δίπλα στον μελαγχολικό αλλά αγέρωχο Κέβιν Κόστνερ με γλυκύτητα και προσήνεια ενώ από την απέναντι πλευρά η Λέσλι Μάνβιλ, ηγέτης της μητριαρχικής οικογένειας Γουίμποι, προασπίζεται με τους πιο σκληρούς τρόπους τις απαιτήσεις της, πολύ συχνά μάλιστα ακόμα και με την εύλογη αμφιβολία των γιων της.

Σαφώς, η σύγκρουση των δύο αυτών κόσμων είναι το πιο λαμπρό κομμάτι του “Let Him Go”, θα πρέπει ωστόσο να χρεώσουμε την σταθερά αυξανόμενη ένταση της ταινίας στον Μπεζούτσα ο οποίος αριστοτεχνικά κατορθώνει να κλιμακώνει την επικινδυνότητα και την αίσθηση της ανησυχίας καθώς οι Μπάκλετζ οδηγούν μέσα στην ερημιά και αναζητούν τους κακόφημους Γουίμποι.

Η πολυπληθής συνάντησή τους σκηνοθετημένη στην εντέλεια, συγκεντρώνει αγωνία, περιέργεια, τρόμο και κυρίως έλεγχο της κατάστασης από τους ηθοποιούς οι οποίοι χειρίζονται τις σιωπές και τα βλέμματα όχι άσκοπα αλλά απολύτως ηθελημένα.

Η Μάνβιλ δίνει μαθήματα με την κινησιολογία της και τον κοφτό της, απειλητικό λόγο ειδικά όταν αυτά γίνονται σε σύγκριση με την ήρεμη δύναμη του διδύμου Λέιν και Κόστνερ.

Με την εκδίκηση όχι από πρόθεση αλλά ως μοιραίο γεγονός, ο Μπελούτζα μοιράζει αντίποινα μέσω του βιτζιλάντε του και ανταμείβει με το παραπάνω για την αδύναμη αρχή που κάνει το “Let Him Go”.

Ωστόσο, σπεύδει να καταστήσει σαφές ότι έχει να δώσει, και δίνει, παραπάνω από ένα απλό οικογενειακό δράμα και μάλιστα το κάνει και με χάρη.

Πρώτη δημοσίευση: 18 Απριλίου 2021, 11:22
Ενημέρωση: 18 Απριλίου 2021, 11:22
Συντάκτης: 
Τίτλος:
Let him go
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
113
Εταιρία διανομής: 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

imaginary, από την Spentzos imaginary, από την Spentzos