Θα το βρείτε: Cosmote TV
Σύνοψη: Η ιστορία ακολουθεί έναν βετεράνο αναβάτη αλόγων, που είναι αποφασισμένος να κερδίσει ένα τελευταίο πρωτάθλημα. Το όνειρο του θα γίνει πιο πολύπλοκο όταν εμφανίζεται ένας νεαρός συνάδελφος που ισχυρίζεται πως είναι ο γιος του.
Άποψη: Ο σκηνοθέτης Clint Bentley είναι γιος αναβάτη και γύρισε την ταινία σε μια άθλια πίστα αγώνων στο Phoenix. Γνωρίζοντας εκ των έσω την πραγματικότητα των τζόκεϊ, ο σκηνοθέτης βάζει το cast του στο πετσί των ρόλων, παρουσιάζοντας μια ρεαλιστική αφήγηση του τρόπου ζωής, των ρυθμών και των αποχρώσεων αυτής της ιδιαίτερης καριέρας.
“Πόσες φορές έχεις σπάσει την πλάτη σου;”, ρωτάει ένας ανήσυχος γιατρός στην αρχή της ταινίας. Στον αναβάτη παίρνει λίγα δευτερόλεπτα για να μετρήσει. “Τρεις… νομίζω”. Ο γιατρός, αποδεικνύεται, κτηνίατρος και o 40χρονος τζόκεϊ που δεν έχει τα χρήματα για ιατρική περίθαλψη, δίνει στον κτηνίατρο του ιππόδρομου μερικά δολάρια για μια ακτινογραφία. Πρόκειται για μια πρώτη σκηνή του εντυπωσιακού ντεμπούτου του Bentley, που ακολουθείται από μια δυνατή αφήγηση: ο κορυφαίος αθλητής έχει μια τελευταία ευκαιρία δόξας.
Ο Clifton Collins Jr υποδύεται τον Jackson Silva έναν αναβάτη με λίγα λόγια και με μεγάλη εμπειρία στην πίστα. Οι αγώνες έχουν επηρεάσει το σώμα του, ωστόσο, ο Jackson είναι πεπεισμένος ότι μπορεί να δουλέψει μερικά χρόνια ακόμα. Ο Collins βγαίνει από τη σκιά των δευτερευόντων ρόλων με μια καταπληκτική ερμηνεία, καθώς ο αναβάτης παλεύει με τις επιπτώσεις των αγώνων στην υγεία και τη φυσική του κατάσταση. H ταινία εστιάζει πάνω του και κερδίζει extra πόντους, καθώς το κάπως “τσακισμένο”, πλέον, πρόσωπό του ηθοποιού συγκεντρώνει όλη την κούραση του ήρωα και τα περασμένα μεγαλεία που δυσκολεύεται να αφήσει πίσω του.
Δεν υπάρχουν πολλές εκπλήξεις σε αυτή την ιστορία, υπάρχει, όμως, η αξιοσημείωτη κινηματογράφηση του Adolpho Veloso που χρησιμοποιεί στενό πλαίσιο για να αποδώσει τη σεμνότητα της ζωής των χαρακτήρων. Τα πλάνα πλαισιώνουν τις αντιδράσεις και τη γλώσσα του σώματος των ηθοποιών με έναν τρόπο που τους καθιστά μέρος του τοπίου.
Οπότε τα plot twists δεν είναι ο λόγος που κάποιος θα επιλέξει να δει αυτήν την ταινία.
Πρόκειται για ένα δράμα βασισμένο στην έρευνα και σε αυτό που θα χαρακτηρίζαμε «επικό νατουραλισμό».
Μια καθημερινότητα που δεν είναι πολύ γνωστή, ούτε έχει προβληθεί αρκετά από τη μεγάλη οθόνη, θέλει σίγουρα τη συγκέντρωση του θεατή, ειδικά στην αρχή. Θα τον ανταμείψει, όμως, με όμορφα πλάνα, δυνατές ερμηνείες και οικεία συναισθήματα.
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων