Σύνοψη: Η Άμπι έχει οργανώσει το τέλειο διήμερο γι’ αυτήν και τις φίλες της στη Νάπα ώστε να γιορτάσουν όλες μαζί, μακριά από όλους και από όλα, τα γενέθλια της Ρεμπέκα. Ενώ όλες υποδέχονται την εξόρμηση με ανυπομονησία, η εγκατάστασή τους εκεί σε συνδυασμό με το αυστηρό πρόγραμμα που έχει φτιάξει η Άμπι εκτροχιάζουν την καλή διάθεση όλων. Ίσως σε αυτό το ταξίδι, η μακροχρόνια φιλία που τις ενώνει πρέπει να επανεκτιμηθεί.
Άποψη: Καμία έκπληξη δεν προκάλεσε η προκειμένη συνεργασία: το Netflix και η Έιμυ Πόλερ ήταν κάπως προδιαγεγραμμένο ότι θα βρεθούν πίσω από το ίδιο project, απλώς δεν ξέραμε το πότε. Και είναι λογικό αφού η καριέρα και η βιομηχανία που υπηρετεί η Πόλερ ταιριάζουν περισσότερο στην συνδρομητική πλατφόρμα από τους Κόεν ή τον Κουαρόν. Αυτό που προκαλεί έκπληξη, ωστόσο, είναι ότι η γυναικεία υπόθεση του “Wine Country” χαρακτηρίζεται από μία ανέμπνευστη επανάληψη αντίστοιχων επιτυχημένων συνταγών του παρελθόντος που προσπαθεί να μιμηθεί αλλά αποτυγχάνει πανηγυρικά.
Τι και αν οι σεναριογράφοι Λιζ Κακόφσκι και Έμιλυ Σπίβι μαθήτευσαν (την ίδια περίοδο με την Πόλερ) στο SNL, οι ικανότητές τους ελάχιστα φαίνονται και εξίσου ελάχιστα πρωτοτυπούν. Έξι φίλες (bonus η Τίνα Φέι σε μικρό ρόλο) λιγάκι αποξενωμένες πλέον, με κρυμμένα μυστικά η καθεμία, μοιράζονται ένα σπίτι για να χαλαρώσουν και να θυμηθούνε τα παλιά. Το σκηνικό μπορεί να είναι πολυκαιρισμένο αλλά από μόνο του δεν θα ενοχλούσε κάθε δυνητικό θεατή.
Τα περισσότερα αστεία όμως, δεν είναι και τόσο αστεία τελικά. Και οι σκηνές που δεν λειτουργούν διαρκούν πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Και καθώς η ιστορία εξελίσσεται άγαρμπα και περιμένεις ακόμα μία εμφάνιση της Τίνα Φέι, γιατί και η Μάγια Ρούντολφ ξεχωρίζει αλλά δεν μπορεί τρέξει μόνη της μία διαδρομή που προοριζόταν για έξι, τότε τα προβλήματα του “Wine Country” διακρίνονται ακόμα εντονότερα.
Η Πόλερ στο σκηνοθετικό ντεμπούτο της δεν τα πάει άσχημα, αλλά η παρέα δεν δείχνει να δένει και να αποκτά χημεία, ούτε στους καβγάδες ούτε στις στιγμές που έρχονται κοντά, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά πόσο άστοχα έπιασαν οι σεναριογράφοι την “κρίσιμη” ηλικία των 50 στην ζωή μιας γυναίκας. Ο παράταιρος, αχρείαστος ρόλος του Τζέισον Σουόρτσμαν το επιβεβαιώνει μεγαλειωδώς.
Συνεπώς, τίποτα δεν απομένει για να κρατηθεί το “Wine Country” μελλοντικά. Η γυναικεία παρέα που πολλάκις έχει εγκωμιασθεί στο σινεμά και έχει αγκαλιάσει τα καλά αλλά και τα κακά στοιχεία αυτής, θα απεικονίζεται από παραγωγές όπως το “Bridesmaids” παρά το “Wine Country”.
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων