Τα διάσημα μοντέλα Carl και Yaya είναι καλεσμένα σε μια πολυτελή κρουαζιέρα με μία παρέα από ασύλληπτα πλούσιους επιβάτες, έναν ολιγάρχη από τη Ρωσία, Βρετανούς εμπόρους όπλων και έναν αλκοολικό καπετάνιο, που επικαλείται τον Μαρξ.
Στην αρχή, τα πάντα είναι υλικό για αξιοζήλευτες αναρτήσεις στο Instagram. Αλλά, όταν ξεσπά μία θύελλα και όλοι παθαίνουν ναυτία κατά τη διάρκεια ενός δείπνου με τον καπετάνιο, η ειδυλλιακή κρουαζιέρα καταλήγει σε φιάσκο.
Ο Carl και η Yaya βρίσκονται αποκλεισμένοι σε ένα έρημο νησί με ένα τσούρμο δισεκατομμυριούχων και μία από τις καθαρίστριες του γιοτ. Η ιεραρχία ανατρέπεται στο νησί, καθώς η καθαρίστρια είναι η μόνη που ξέρει να ψαρεύει.
Κλασάτη καφρίλα από έναν δημιουργό που διαθέτει πολύ έντονο το στοιχείο του σαρκασμού και του άβολου χιούμορ που με την σειρά τους σατιρίζουν, καυτηριάζουν και κρίνουν τον κοινωνικό καθωσπρεπισμό και τις μεγαλοαστικές δηθενιές.
Ο Όστλουντ είιναι πολύ δυνατός γραφιάς, έχει πάντα στην αφετηρία του (αλλά και στο επίκεντρο εν τέλει) την ανθρώπινη συμπεριφορά και τις παρεκτροπές της και της «αλλάζει δέρμα».
Το σενάριό του στο «Τρίγωνο της θλίψης» σκίζει με ατάκες γεμάτες βιτριόλι που εκτοξεύονται εκατέρωθεν, χαρακτήρες σχεδόν διασκεδαστικούς στα όριά τους, αλλά και με αρκετά αποσπασματικό τρόπο κινηματογράφησης και αφήγησης που αποσυντονίζει, ενώ ο τύπος κάπου δεν εννοεί να βάλει τελεία σε όσα διηγείται και περίπου ένα μισάωρο πριν το τέλος κάνει επίδειξη πνεύματος.
Δεν χρειαζόταν όμως γιατί είναι πολύ έξυπνος και έχει μια ιδιαίτερη ικανότητα να σου δημιουργεί ενοχικά γέλια με τα όσα πικρόχολα χιουμοριστικά διαδραματίζονται, την ίδια στιγμή που το καλοκουρδισμένο ανσάμπλ των ηθοποιών του, που αν και καρικατούρες στον πυρήνα τους, καταφέρνουν να εικονοποιούν δουλεμένα την κοινωνική στρέβλωση μιας διαταραγμένης ταξικής διαστρωμάτωσης στο πλοίο της κρουαζιέρας που θα «βρει» στην Χιλιαδού της Εύβοιας.
Μέσα στην υπερβολή του και την κάπως αυτάρεσκη εξτραβαγκάνζα του, ο Όστλουντ δεν είναι καθόλου τυχαίος δημιουργός και την ίδια στιγμή είναι τόσο απαραίτητος.
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων