Σύνοψη: Η Ίσαμπελ διευθύνει ένα ορφανοτροφείο στην Καλκούτα και καλείται να συναντηθεί με την Τερέσα, μία επιχειρηματία που σκέφτεται να χρηματοδοτήσει την αποστολή της. Η γνωριμία της Ίσαμπελ με την οικογένεια της Τερέσα θα φέρει αποκαλύψεις που θα αλλάξουν την ζωή και των δύο γυναικών.

Άποψη: Πιστό στις ιδιότητες που θεμελιώνουν της Αμερικανικής Οικογένειας, το “After the Wedding” είναι σε θέση να καυχιέται ότι εμπεριέχει ένα υπόδειγμα αυτής. Πολυτελής κατοικία, καταξιωμένοι γονείς, ακριβά αυτοκίνητα –τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα. Ο σκηνοθέτης Μάρτιν Φρόντλικ στερεί την δεδομένη ευτυχία τους με την βοήθεια Μισέλ Γουίλιαμς ρίχνοντας σιγά σιγά το φως επάνω στις επιλογές του παρελθόντος και αποκαλύπτοντας την ίδια στιγμή γεγονότα που θα τους χωρίσουν οριστικά. Τι γίνεται όμως όταν η παραπάνω ιστορία έχει ειπωθεί καλύτερα στο παρελθόν με την πνιχτή κοινωνική διάσταση των Βορειοευρωπαίων;    

Στην προκειμένη περίπτωση, ο Φρόντλικ των “The Myth of Fingeprints”, “Wolves” (και σύζυγος της δεύτερης πρωταγωνίστριας της ταινίας Τζούλιαν Μουρ), αδυνατεί να παραβγεί την αυθεντικότητα της Σουζάνε Μπίερ (“Bird Box”, The Night Manager”) που το 2006 είχε φτάσει μέχρι τις υποψηφιότητες των Όσκαρ με το ίδιο αλλά ελαφρώς διαφορετικό σενάριο. Ωστόσο, είναι αρκετά κατανοητό πώς οι δύο σκηνοθέτες κατέληξαν σε εντελώς διαφορετική ατμόσφαιρα για την δική τους εκδοχή αφού και οι δύο έχουν ζυμωθεί με διαφορετικό σινεμά.

Αυτό από μόνο του φυσικά δεν σημαίνει κάτι και ασφαλώς υπό άλλες συνθήκες αμφότερες εκδοχές θα ήταν καλοδεχούμενες εφόσον διατηρούσαν το δράμα τόσο ασφυκτικά δεμένο με τους χαρακτήρες τους που θα ήταν δύσκολο για εμάς να συμβιβαστούμε με τα δεινά τους. Ενώ η Μπίερ με μπροστάρη τον Μαντς Μίκελσεν το είχε καταφέρει, ο Φρόντλικχ προσποιείται την τραγωδία, την χωρίζει σε κομμάτια για να την ελέγξει καλύτερα αλλά δυστυχώς στηρίζεται υπερβολικά επάνω στις ικανές πρωταγωνίστριές του και αγνοεί τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω από αυτές.

Με συνοπτικές διαδικασίες, η «οικογένεια σε κρίση» μετατρέπεται σε ένα ντουέτο μιας γυναίκας με αυτεπίγνωση και ηρεμία (η Μισέλ Γουίλιαμς μας κερδίζει με την ερμηνεία της) και μιας μητέρας με αποφασιστικότητα. Μέσα στην αφήγηση δύσκολα ξεχωρίζουμε τον πατέρα Μπίλι Κράνταπ καθώς και αυτός με την σειρά του χάνεται στην μάχη των κυριών αλλά κυρίως παραπαιεί σε ένα σενάριο που αρνείται να του δώσει υπόσταση και τις φορές που το κάνει δεν του δίνει την απαραίτητη προσωπικότητα. Παρόλα αυτά, βασικό θύμα του “After the Wedding” εξακολουθεί να είναι η επιπόλαιη διασκευή του σεναρίου με ένα λεξιλόγιο που θα μπορούσε να λειτουργήσει σε κάθε οικογενειακό μελόδραμα που κυκλοφορεί εκεί έξω.

Δυστυχώς, όσο και να προσπάθησε ο Φρόντλικ δεν βλέπουμε τα σημάδια ενός remake που προσθέτει κάτι παραπάνω στο original αλλά ούτε και μία εξίσου επιτυχημένη επαναδιατύπωσή του.

Πρώτη δημοσίευση: 19 Dec 2019, 15:18
Ενημέρωση: 26 Dec 2019, 15:05
Συντάκτης: 
Τίτλος:
After the wedding (Μετά τον γάμο)
Είδος: 
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
112
Εταιρία διανομής: 
Release: 
19 Δεκεμβρίου 2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos