Ο σκηνοθέτης καλά μας τα λέει: "Η ταινία ακολουθεί τους νόμους του Αριστοτέλη περί τραγωδίας. Αρχή, μέση, τέλος. Αντίθεση, σύγκρουση, ποιοτική μεταβολή, λύτρωση. Οι καταστάσεις φτάνουν στα άκρα και οι ήρωες γίνονται τραγικά σύμβολα της εποχής τους. Η σύγκρουση δεν γίνεται μεταξύ καλών και κακών αλλά μεταξύ του ήρωά μας και του συστήματος. Ο ήρωάς μας προκάλεσε τη μοίρα του με τα λάθη του, την αλαζονεία του και την ασέβειά του σε μεγάλες αξίες. Ήθελα να κάνω μια ταινία πάνω στα κοινωνικά και οικολογικά προβλήματα του σήμερα που καίνε. Μέσα από μια συναρπαστική περιπέτεια να βγαίνουν μεγάλα συναισθήματα, ο έρωτας, η αγάπη, οι αξίες, η φιλία, η ομορφιά της φύσης. Που όλα έχουν απαξιωθεί και χάνονται και μαζί τους χανόμαστε και εμείς".
Καλές οι προθέσεις του, αλλά δεν αρκούν. Πομπώδεις μελοδραματισμοί, εντελώς αχρείαστοι, ερμηνείες χωρίς καθοδήγηση, σκηνοθεσία ο ορισμός του μέτριου, αλήθεια, πως πείστηκε ο Κολμ Μίνι να παίξει εδώ?
Πρώτη δημοσίευση: 20 Jan 2011, 04:07
Ενημέρωση: 17 Feb 2011, 19:12
Τίτλος:
Το πέταγμα του κύκνουΕίδος:
Σκηνοθεσία:
Χώρα:
Έτος:
Διάρκεια:
109
Εταιρία διανομής:
Release:
20 Ιανουαρίου
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Αν και συνιστά ένα πασίγνωστο πρόσωπο ευχάριστων, ρομαντικών, συχνά κωμικοτραγικών ταινιών του Χόλιγουντ κι...
12 ώρες
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
Aφιέρωμα: Όταν οι κασκαντέρ έγιναν πρωταγωνιστές
Παρότι οι κασκαντέρ έχουν υπάρξει πολύ σημαντικοί για τον κινηματογράφο, λίγες ταινίες τους ανέδειξαν...
13 ώρες
Ο Ρότζερ Κόρμαν ήταν ο αυτοκράτορας των b-movies
O πρωτοπόρος ανεξάρτητος παραγωγός και σκηνοθέτης ταινιών μικρού μπάτζετ έδωσε την πρώτη ευκαιρία τους...
18 ώρες
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων