Πως η ταινία είδους έγινε mainstream στις πλατφόρμες

Published: 5 Mar 2021, 20:48
Συντάκτης:

Η επιστημονική φαντασία, η φαντασία και ο τρόμος έχουν κατακτήσει κυρίαρχη θέση στον κόσμο του κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Οι πλατφόρμες διψούν για τέτοια προγράμματα, οι κινηματογράφοι μπορούν να γεμίσουν όταν παίζουν τέτοιες ταινίες και οι παραγωγοί αναζητούν πάντα ευκαιρίες για να υποστηρίξουν το σωστό έργο.

covid status theatresΣΧΕΤΙΚΑΟι Βρετανοί συζητούν πιστοποιητικό εμβολιασμού για είσοδο στις αίθουσες

«Η κινηματογραφική παραγωγή ταινιών είδους παρουσιάζει ένα κλίμα ευκαιριών για τους παραγωγούς», λέει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AGC Studios, Stuart Ford. «Οι ταινίες είδους μπορούν συχνά να παραχθούν με πιο μετριοπαθείς προϋπολογισμούς και δεν εξαρτώνται τόσο από το ταλέντο του μεγάλου ονόματος», εξήγησε, επικαλούμενος το «Demonic» του Neill Blomkamp, ​​το οποίο τα AGC Studios παρουσίασαν λίγο πριν το EFM.

«Δεν μπορέσαμε να φτιάξουμε το« Inferno» πέρυσι, το οποίο ήταν πολύ μεγαλύτερου προϋπολογισμού, ένα φιλόδοξο θρίλερ sci-fi που προετοιμάζαμε με τον Neill. Αντ’ αυτού, κάναμε το «Demonic», ένα υπερφυσικό θρίλερ κάτω των 10 εκατομμυρίων δολαρίων, που γυρίστηκε στη Βρετανική Κολούμπια».

Σύμφωνα με τον ιδρυτή του Wild Sheep Content και πρώην VP του Netflix, Erik Barmack, οι IP πολλαπλών πλατφορμών είναι ένας άλλος κινητήριος παράγοντας για την ανάπτυξη της παραγωγής ειδών. «Μπορούμε να το δούμε με τη δημοτικότητα του "The Witcher" ως βιβλίο, βιντεοπαιχνίδι και μετά ως τηλεοπτική εκπομπή, για εμάς, είναι το "Yakuza" ένα μεγάλο βιντεοπαιχνίδι που το μεταφέρουμε στην τηλεόραση ή μπορείτε να δείτε τι έκανε το Netflix με anime όπως το "Cowboy Bebop"», εξηγεί. «Νομίζω ότι υπάρχει συνειδητοποίηση ότι η επένδυση σε πράγματα με ήδη υπάρχον κοινό έχει σημασία, αυτό που ονομάζουμε είδος είναι, πολλές φορές, περιεχόμενο με ένα ήδη υπάρχον κοινό».

Καθώς οι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί επενδύουν περισσότερο στις δικές τους πλατφόρμες SVOD, έχουν βασιστεί σε παλιά αγαπημένα για να δημιουργήσουν τους εσωτερικούς τους καταλόγους. Η CBS αρμέγει την αγελάδα "Star Trek", η Disney έχει προγραμματίσει έναν ολόκληρο γαλαξία με τα spinoffs "Star Wars" και έχουν επιβεβαιωθεί και οι επανεκκινήσεις του "Stargate" από την MGM και του "Battlestar Galactica" στο Peacock. Εκτός των Η.Π.Α. υπάρχουν και άλλα παραδείγματα. Μόλις αυτό το μήνα, το Amazon Prime Video κυκλοφόρησε το "El Internado: Las Cumbres", μια επανεκκίνηση του επαναστατικού ισπανικού υπερφυσικού δράματος.

«Το είδος είναι κάτι που γενικά ταιριάζει καλά στις πλατφόρμες», εξηγεί ο εκτελεστικός πρόεδρος της Constantin, Martin Moszkowicz, παραγωγός του «Tides», παίζοντας στο τμήμα Berlinale Special. «Ωστόσο, σε γενικές γραμμές, δεν υπάρχει τόσο πολύ, επειδή κοστίζει πολύ για την παραγωγή».

"Τα έργα που βλέπουμε σε όλες τις αγορές και τα φεστιβάλ τώρα μιλούν συχνά για θέματα όπως η ιστορία, η αλλαγή του κλίματος ή η μετανάστευση χρησιμοποιώντας τη γλώσσα της επιστημονικής φαντασίας και της φαντασίας", λέει η Mónica Garcia Massagué, γενική διευθύντρια του Ισπανικού Sitges Fantastic Film Festival.

Χρησιμοποιώντας το Βερολίνο ως παράδειγμα, σχεδόν 200 έργα επιστημονικής φαντασίας, φαντασίας ή τρόμου, συμμετέχουν επίσημα στην φετινή Ευρωπαϊκή Αγορά Κινηματογράφου. Οι τίτλοι επιστημονικής φαντασίας "I’m Your Man", "Tides", "District Terminal" και "Night Raiders" προβάλλονται στις ενότητες Διαγωνιστικό, Berlinale Special, Encounters και Panorama.

«Πιστεύω ότι ο καθένας μας έχει, σε κάποιο βαθμό, την ευχαρίστηση να αισθάνεται φόβο σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον όπως ο κινηματογράφος», εξηγεί η χιλιανή σκηνοθέτρια Sandra Arriagada. «Οι άνθρωποι πρέπει να δουν και να νιώσουν το σκοτάδι για να εκτιμήσουν το φως. Αυτό είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον σημείο εκκίνησης για όσους από εμάς λένε ιστορίες με εικόνες».

«Η παγκοσμιοποίηση έχει σημασία, και πολλοί δημιουργοί σε άλλες χώρες μεγάλωσαν παρακολουθώντας το “The Walking Dead” ή κάτι παρόμοιο, αλλά δεν μπορούσαν να το κάνουν στις πατρίδες τους», επισημαίνει ο Barmack. «Δεν ήταν ότι το είδος δεν ήταν κάτι πριν, ήταν πιο δύσκολο να αποκτήσουμε πρόσβαση».

Και όπως χαρακτηριστικά λέει ο Moszkowicz «Το σύγχρονο κοινό είναι ιδιαίτερα δεκτικό στις κοινωνικά υπεύθυνες αφηγήσεις. Φυσικά θέλουμε να κάνουμε τις πιο διασκεδαστικές ταινίες, αυτό είναι το νόημα, αλλά νομίζω ότι μέρος της αξίας της ψυχαγωγίας είναι ότι συνεχίζουμε να κοιτάζουμε τον τρόπο που ζούμε και να αναγνωρίζουμε τον αντίκτυπο που μπορούμε να έχουμε στο μέλλον».

Ακολουθήστε το Move It στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα του σινεμά!
Πρώτη δημοσίευση: 5 Mar 2021, 20:48
Ενημέρωση: 5 Mar 2021, 20:48
Συντάκτης:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο