Θα το βρείτε: Cinobo

Σύνοψη: Ο Rafi είναι ένας φωτογράφος του δρόμου, που τραβάει ενσταντανέ με τουρίστες σε αξιοθέατα της Βομβάης. Η γιαγιά του θέλει να τον δει αποκατεστημένο οικογενειακά.

Λόγω της πίεσης, του δείχνει μια φωτογραφίας μιας τουρίστριας, της Miloni.

Όταν θα του ζητήσει να την γνωρίσει, εκείνη θα υποκριθεί πως έχει σχέση μαζί του, παρόλες τις διαφορές τους.

Άποψη: Έπειτα από το επιτυχημένο The Lunchbox και μετά από μια ανάπαυλα στο ινδικό σινεμά γυρίζοντας δύο αγγλόφωνες ταινίες (The Sense of an Ending, Our Souls at Night), ο Ινδός σκηνοθέτης Ritesh Batra επιστρέφει στην χώρα του και γυρίζει μια ταινία στην Βομβάη που πάνω από όλα είναι ένα γράμμα αγάπης προς την πόλη, σαν τις ταινίες New York I Love You, Paris Je t’ Aime και αντίστοιχες, χωρίς ωστόσο να έχει τον ίδιο ανθολογικό χαρακτήρα ως προς την δομή της υπόθεσης.

Η ιστορία είναι μια και όπως συνηθίζει, είναι μια ιστορία αγάπης.

Ο σκηνοθέτης έχει μια αγάπη στο ρομάντζο και αυτό είναι φανερό αν κρίνουμε και από τις προηγούμενες ταινίες του. Αξιοποιεί τον πρωταγωνιστή του Lunchbox, τον δημοφιλή Ινδό ηθοποιό Nawazuddin Siddiqui και έχοντας πλάι του την νεαρή Sanya Malhotra, πρωταγωνίστρια μερικών πολύ επιτυχημένων εμπορικά ινδικών ταινιών, δημιουργούν ένα όμορφο ζευγάρι, έστω και ζευγάρι από σπόντα, μιας και όλο αυτό ξεκινά από ένα ψέμα, από μια σύμβαση.

Το Photograph είναι μια φωτογραφική αναπαράσταση της ινδικής κοινωνίας και των στερεοτύπων της από έναν άνθρωπο που φυσικά την ξέρει και έτσι μπορεί να την αποδώσει με πιστότητα και ρεαλισμό αλλά και με μια τρυφερότητα απέναντι της. Φωτογραφική είναι απέναντι και στην πόλη που γυρίζεται, την οποία ωστόσο αντιμετωπίζει με μια τουριστική ματιά.

Δεν διαθέτει το ύφος της τριλογίας του Πριν, για παράδειγμα, του Richard Linklater, ένα πρότυπο ρομαντικής ταινίας και περιοδεύουσας ταινίας σε πόλη που δεν την εκμεταλλεύεται για λόγους εντυπωσιασμού αλλά την αξιοποιεί σεναριακά.

Το Photograph, παρότι αξιοποιεί το background στο οποίο βρίσκεται, εμμένει σε αυτό με αποτέλεσμα και η πλοκή από ένα σημείο και μετά να βαλτώσει. Επιχειρείται βέβαια να ξεφύγει από το αποκλειστικά μόνο ρομαντικό story δύο ανθρώπων, θέλοντας να σχολιάσει την κοινωνία αλλά και τις διαφορετικές κοσμοθεωρίες των γενεών, όπως αποκρυσταλλώνονται μέσα από τον ρόλο του φωτογράφου και της γιαγιάς.

Εν τέλει δεν διαθέτει την πρωτοτυπία να πει κάτι περαιτέρω και έτσι είναι μια όμορφη, feelgood ταινία με καλές ερμηνείες αλλά αδιάφορη εξέλιξη της πλοκής.

Πρώτη δημοσίευση: 2 Mar 2021, 19:42
Ενημέρωση: 2 Mar 2021, 21:59
Τίτλος:
Photograph
Σκηνοθεσία: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
110
Εταιρία διανομής: 
Πλατφόρμα Streaming: 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
imaginary, από την Spentzos imaginary, από την Spentzos