Σύνοψη: Η Tallulah (Ellen Page) έχει μετατρέψει το βαν της σε μόνιμη κατοικία, και μένει εκεί μαζί με το αγόρι της Nico (Evan Jonigkeit). Όταν ο Nico θα την εγκαταλείψει, η Tallulah θα βρεθεί στην Νέα Υόρκη χτυπώντας την πόρτα της  Margo (Allison Janney), της μαμάς του, η οποία βρίσκεται στη μέση ενός διαζυγίου και μίας γενικότερης κατάστασης υπαρξιακού άγχους. Η Margo δεν έχει ιδέα πού βρίσκεται ο γιός της και έτσι βιαστικά διώχνει την Tallulah από το διαμέρισμά της. Η τελευταία, ψάχνοντας μία μέρα για φαγητό στους διαδρόμους ενός πολυτελούς ξενοδοχείου, βρίσκεται σε μπελάδες όταν συμφωνεί να κάνει babysitting στο μωρό της Carolyn (Tammy Blanchard), που διαμένει στο ξενοδοχείο. Η Carolyn είναι ξεκάθαρα ανίκανη να προσέξει το μωρό, και έτσι η Tallulah αποφασίζει να το απαγάγει για να το προστατέψει.

Άποψη: Σε σκηνοθεσία και σενάριο Sian Heder (“Orange is the New Black”), το “Tallulah” είναι το ντεμπούτο της, και ομολογουμένως δεν τα πήγε και άσχημα. Είναι ένα από τα τίμια έργα που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Netflix και αν είστε φαν του δράματος, σίγουρα δεν θα το βαρεθείτε. Το μεγαλύτερο ατού της ταινίας είναι το ταίριασμα των Page και Janney, οι οποίες είχαν συμπρωταγωνιστήσει προ δεκαετίας στο “Juno” του Jason Reitman. Εκεί η Janney υποδυόταν την μητρία της Page και ουσιαστικά αποτελούσε το συναισθηματικό της στήριγμα. Εδώ, οι χαρακτήρες της Janney και της Page είναι παντελώς άγνωστες μεταξύ τους, αλλά με τον καιρό ανοίγονται συναισθηματικά η μία στην άλλη και όπως καταλάβατε, η Janney πάλι λειτουργεί ως υποκατάστατο μητέρας. Η χημεία μεταξύ τους είναι εμφανής και εδώ όπως και στο “Juno”, ενώ το δεύτερο μεγάλο προτέρημα της ταινίας είναι το γεγονός ότι επικεντρώνεται στις πολύ διαφορετικές ζωές τριών γυναικών, όπου η καθεμία αντιμετωπίζει τη δική της εσωτερική αναταραχή (και οι τρεις ερμηνείες είνια πραγματικά καλές). Η Tallulah, αν και ενήλικη συμπεριφέρεται σαν παιδί, όχι μόνο επειδή αρνείται πεισματικά να αναλάβει την ευθύνη του εαυτού της, αλλά επειδή τρέφει την αυταπάτη πως θα μπορούσε να είναι πιο ικανή από την πραγματική μητέρα του παιδιού. Η Margo είναι μία σφιγμένη ακαδημαϊκός που το όνειρό της ήταν να κάνει οικογένεια. Γράφει βιβλία που αφορούν τον θεσμό του γάμου από την ιστορικο-κοινωνική του σκοπιά, αλλά την άφησε και ο άντρας της και ο γιός της. Η Carolyn είναι μία μαμά που όχι απλά δεν αντέχει το μωρό της, αλλά δεν αντέχει τον εαυτό της. Αισθάνεται ανάξια και αγχωμένη για το γεγονός ότι δεν μοιράζεται κάποιον βαθύ συναισθηματικό δεσμό με την ενός έτους κόρη της, δύο συναισθήματα που συναντώνται στην επιλόχειο κατάθλιψη, ένα θέμα που η Heder εμφανώς ήθελε να αγγίξει. Παρ’όλα αυτά, ο χαρακτήρας της Carolyn παραμένει στεροτυπικός, αφού στο τέλος, η ταινία μας ωθεί να της δώσουμε συγχαρητήρια που «εμαθε το μάθημά της».

Το μείον της ταινίας είναι το γεγονός πως το σενάριο δεν είναι ιδιαίτερα πιστευτό και δεν αναφερόμαστε απλά στο σημείο της απαγωγής, αλλά στις αντιδράσεις των ανθρώπων που περιβάλλουν την Tallulah. Άλλωστε, πόση εμπιστοσύνη μπορεί να έχουν οι χαρακτήρες μας ύστερα από τα τερατώδη ψέματα της Tallulah; Απάντηση: Μάλλον αστείρευτη. Δυστυχώς, το τέλος της ταινίας, αν και αλληγορικό και άμεσα συνδεδεμένο με την πλοκή της, μας απογοήτευσε πλήρως. Παρ’όλα αυτά, αξίζει να παρακολουθήσετε το “Tallulah” καθώς είναι μία αξιέπαινη κινηματογραφική προσπάθεια, και να βγάλετε το δικό σας πόρισμα.

Πρώτη δημοσίευση: 13 Oct 2018, 19:22
Ενημέρωση: 13 Oct 2018, 19:22
Τίτλος:
Tallulah (Tallulah)
Είδος: 
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
111
Εταιρία διανομής: 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos