"Νο": Πολιτική και Μάρκετινγκ

Published: 9 Nov 2012, 18:13

 

Όταν ο δικτάτορας της Χιλής, Αουγκούστο Πινοτσέτ, αποφασίζει να κάνει δημοψήφισμα το 1988, οι αρχηγοί της αντιπολίτευσης πείθουν έναν νεαρό και θρασύ διαφημιστή, τον Ρενέ Σααβέδρα, να τεθεί επικεφαλής της καμπάνιας τους. Με πενιχρά μέσα και υπό τη διαρκή παρακολούθηση των πληροφοριοδοτών του δυνάστη, ο Σααβέδρα και το επιτελείο του καταστρώνουν ένα τολμηρό σχέδιο για να κερδίσουν τις εκλογές και να απελευθερώσουν τη χώρα απ’ αυτόν το ζυγό.

Πολύ ενδιαφέρον θέμα από τον σκηνοθέτη του προπέρσινου "Post Mortem", που μπλέκει πολιτική με διαφήμιση και προπαγάνδα, ενώ διαθέτει και χαρισματικό πρωταγωνιστή.

Μη παραξενευτείτε αν το δείτε στην πεντάδα για το ξενόγλωσσο Όσκαρ...

Διαβάστε για τις ταινίες του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης που αξίζει να δείτε.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
breathe, από την Spentzos breathe, από την Spentzos