/ Πήγες Θερινό Σινεμά;

Θα μετρήσουμε πολλά αστέρια μέχρι να ολοκληρώσουμε το αφιέρωμα στα θερινά!

Δες που πήγαμε μέχρι τώρα

Απαγωγή

Σύνοψη: Η Πατρίτσια ντε Λούκας, επιτυχημένη δικηγόρος, μεγαλώνει μόνη της τον μικρό Βίκτορ ο οποίος πέφτει θύμα απαγωγής αλλά καταφέρνει να αποδράσει. Μετά από υποδείξεις του η αστυνομία συλλαμβάνει τον ύποπτο τον οποίο και αφήνει ελεύθερο λόγω μη επαρκών στοιχείων. Η ασφάλεια του Βίκτορ, ωστόσο, εξακολουθεί να κινδυνεύει και η Πατρίτσια θα ενεργήσει ως μάνα και θα πάρει την κατάσταση στα χέρια της ανεξαρτήτως της τελικής έκβασης.

Άποψη:  Άλλη μια συνεργασία για τον ισπανικό κινηματογράφο της Μαρ Ταργκάρονα και του σεναριογράφου Όριολ Πάουλο μετά τα “Julias Eyes” (2010) και “The Body” (2012) και αυτή τη φορά η επιτυχημένη παραγωγός αναλαμβάνει χρέη σκηνοθέτη για το θρίλερ εξαφάνισης ενός κωφάλαλου παιδιού και την προσπάθεια της μητέρας του να το κρατήσει ασφαλές από τους πιθανούς απαγωγείς.

Βέβαια, ο σεναριογράφος του «Αόρατου Επισκέπτη» δεν χαραμίζεται σε μια απλή υπόθεση απαγωγής αλλά πλέκει την ιστορία με περίτεχνο τρόπο ώστε να αλλάζει ξαφνικά τα σημεία ενδιαφέροντος όπως και την πορεία που θα ακολουθήσουν οι χαρακτήρες. Η παλιά πρωταγωνίστρια στα “Volver” και “Broken Embraces” του Αλμοδροβάρ, Μπιάνκα Πορτίγιο, αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στις ηθικές αξίες που έχει ως δικηγόρος και την μοναδική διέξοδο που έχει για να σώσει το παιδί της που όμως απαιτεί την ανάμειξη της παράνομης οδού, ενώ ταυτόχρονα η αστυνομία βρίσκεται σε εγρήγορση. Το ανθρωποκυνηγητό που στήνεται είναι ζωηρό και αποτελεσματικό αλλά οι ανατροπές του δεν το κάνουν να ξεχωρίζει από άποψη πρωτοτυπίας.

Ενδιαφέρουσα η σεναριακή σύλληψη του Πάουλο, ειδικά με το ανατρεπτικό τέλος που δεν βλέπουμε συχνά σε τέτοιου είδους περιπέτειες, όμως η διαδρομή μέχρι εκεί δεν έχει να υποδείξει τίποτα παραπάνω από μια μέτρια αστυνομική δουλειά που της λείπει η σκηνοθετική επάρκεια για να αναδειχθεί όσο είναι δυνατό.

Τα «καυτά» θέματα σχολικού εκφοβισμού και κυνομαχιών προσεγγίζονται επιφανειακά και από απόσταση και αφήνουν μια άσχημη αίσθηση εκμετάλλευσης αυτών των ιδιαίτερων ζητημάτων στον βωμό της εύκολης συγκίνησης και υπόδειξης των καλών και κακών. Η προσπάθεια του παρόλα αυτά δεν πέφτει στο κενό, διατηρεί την αγωνία που υπόσχεται και πείθει για τον ρεαλισμό της αλλά σε ένα ημίμετρο που εύκολα θα ξεχαστεί μετά την πρώτη προβολή.

Δημοσίευση: 5 Ιουλίου 2018, 19:10
Συντάκτης: 
Τίτλος:
Απαγωγή (Sequestro)
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
105
Εταιρία διανομής: 
Release: 
5 Ιουλίου 2018
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

clapper
Σύνοψη: Ο Eddie Krumble (Ed Helms) με τον φίλο...
21 λεπτά
Αν για κάποιο λόγο είχε κανείς την απορία πώς...
40 λεπτά
Ακόμα περισσότερο και καλύτερο σινεμά κάτω από τ’ αστέρια! Η...
15 ώρες