Το Netflix επικοινώνησε με συνδρομητή για να δει αν είναι καλά
Σε όλους μας έχει τύχει να παρακολουθούμε απανωτά επεισόδια, ρουφώντας απνευστί σειρές που μας ενθουσιάζουν. Πιο προσφατο παράδειγμα το "Stranger Things", λίγα χρόνια πιο πριν το "30 Rock", ή το "24", ή σε επανάληψη το "Friends".
Ένας συνδρομητής του Netflix το παράκανε κάπως, καθώς είδε και τις 9 σεζόν του αγαπημένου "The office" μέσα σε λιγότερο από 10 ημέρες! Και αν εξαιρεθεί η πρώτη (που είχε 6), οι υπόλοιπες περιέχουν από 22 έως 26 επεισόδια, κάτι που σημαίνει ότι θα έπρεπε η τηλεόρασή του να προβάλει non-stop Νetflix όλο αυτό το χροικό διάστημα.
Ο κολοσσός του streaming το αντιλήφθηκε και του έστειλε ένα e-mail ρωτώντας αν "είναι όλα καλα;" και όπως το αποκάλυψε ο ίδιος στο Reddit, "εκείνο το χρονικό διάστημα είχα σταματήσει από το Κολέγιο για λίγο καιρό λόγω κατάθλιψης και έβλεπα συνέχεια Netflix. Αισθάνθηκα κάπως καλύτερα γνωρίζοντας ότι κάποιος, έστω και άγνωστος ενδιαφέρθηκε για μένα». Συμπληρώνοντας ότι δεν δουλεύει για την εταιρία και δεν έκανε κάποιου είδους promotion.
Σε ένα ανάλογο περιστατικό, πριν λίγες ημέρες, το Netflix είχε τουιτάρει ένα μήνυμα που θύμισε Όργουελ. «Εσείς οι 53 που βλέπετε την ταινία «A Christmas Prince» κάθε μέρα εδώ και 18 μέρες: ποιος σας πείραξε;».
Άμεσα ήρθε πληρωμένη απάντηση από έναν συνδρομητή:
To the @netflix employee who recently watched 1984: It’s not an instruction manual https://t.co/lpKbUIWPm0
— Grant Hamilton (@Gramiq) December 11, 2017
Η εταιρία απολογήθηκε τονίζοντας ότι σέβεται απόλυτα τα προσωπικά δεδομένα των συνδρομητών της και τα στοιχεία που έδωσε αφορούν σε γενικές τάσεις, χωρίς να κατονομάζεται κανείς.
Η γνώμη σας;
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων