Τέσσερα χρόνια μετά τα γεγονότα του «Halloween Kills», η Λόρι ζει με την εγγονή της Άλισον, και ολοκληρώνει τη συγγραφή των απομνημονευμάτων της. Ο Μάικλ Μάιερς δεν έχει εμφανιστεί έκτοτε. Η Λόρι, αφού επέτρεψε στο φάντασμα του Μάικλ να καθορίζει τη ζωή της για τόσες δεκαετίες, αποφάσισε να απελευθερωθεί από το φόβο και την οργή και να αγκαλιάσει τη ζωή. Έχει υποβληθεί πλέον σε εντατική θεραπεία και έχει χτίσει σιγά σιγά ένα ασφαλές, σταθερό, αγαπημένο σπίτι για τον εαυτό της και την 21χρονη εγγονή της. 

Η Άλισον είναι πλέον νοσοκόμα και αναπτύσσει μια ρομαντική σχέση με τον εσωστρεφή Κόρεϊ, ο οποίος θα κατηγορηθεί για τη δολοφονία του αγοριού που πρόσεχε τη νύχτα του Halloween του 2019. Ο θάνατος του αγοριού συνέβη κάτω από ανεξήγητες συνθήκες και ο Κόρεϊ αθωώθηκε, αλλά η μικρή πόλη τον αντιμετωπίζει πλέον σαν παρία. Όταν η Λόρι, χρόνια μετά την αθώωση του Κόρεϊ, βλέπει τον νεαρό να εκφοβίζεται από κάποιους ντόπιους εφήβους, έρχεται να τον υπερασπιστεί και στη συνέχεια ξεκινά και ενθαρρύνει τη σχέση της Άλισον και του Κόρεϊ. Όσο όμως το ειδύλλιό τους εξελίσσεται, η Λόρι αρχίζει να αισθάνεται άβολα, καθώς η Άλισον αρχίζει να απομακρύνεται από κοντά της και η προσωπικότητα του Κόρεϊ φαίνεται να αλλάζει.

Αυτό το γεγονός θα πυροδοτήσει έναν νέο καταιγισμό φόνων και μια ατμόσφαιρα τρόμου που θα αναγκάσει τη Λόρι να αντιμετωπίσει ξανά το «κακό» το οποίο δεν κατάφερε ποτέ πραγματικά να σταματήσει.

Η νέα τριλογία για τον κινηματογραφικό μύθο του Halloween και του Μάικ Μάγιερς φτάνει στο τέλος της, σκηνοθετημένη από τον Ντέιβιντ Γκόρντον Γκριν, σε ένα φινάλε που σίγουρα δεν πλησιάζει το πρώτο φιλμ και θα το θέλαμε καλύτερο.

Ο Γκριν στο χτίσιμο και το «άπλωμα» του σασπένς και του τρόμου είναι ξανά αποτελεσματικός. Εμφανίζει τον Μάγιερς περίπου στα μισά του φιλμ, έχοντας φροντίσει να δημιουργήσει «προσμονή» στον θεατή για την παρουσία του και μάλιστα τον παρουσιάζει με γερές ενέσεις ρεαλισμού, ως έναν ταλαιπωρημένο από τα τραύματά του διαβολικό κακό που συνεχίζει όμως να εμπνέει δέος και φόβο.

Η Λόρι Στρόουντ της Τζέιμι Λι Κέρτις έχει και πάλι σχεδόν πρωταγωνιστικό ρόλο, περισσότερο από το δεύτερο φιλμ ευτυχώς, η οποία λειτουργεί σωστά τις διαδικασίες για το φινάλε που μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά πρόκειται για την δική της ιστορία, αν και ο Γκριν δεν της δίνει τελικά αυτή την επική λύτρωση που ίσως άξιζε, σε ένα φινάλε αναμέτρησης μάλλον by the book και μικρό σε διάρκεια και εν τέλει δεν σε αφήνει ακριβώς ικανοποιημένο,

Μέχρι να φτάσουμε ως εκεί, οι σκηνές gore είναι ικανοποιητικές αλλά λιγότερες, όπως συνολικά έχει μετριαστεί το αίμα και οι σφαγές, όμως είναι στις σωστές δόσεις και σέβονται την φήμη του θρυλικού franchise.

Αυτό όμως που με τίποτα δεν πέτυχε τον στόχο του, είναι η προσπάθεια του Γκριν και των σεναριογράφων του να προσδώσουν έναν ψυχαναλυτικό χαρακτήρα και μια πολιτική επεξηγηματική χροιά στα κίνητρα και τα τεκταινόμενα των ηρώων του. Αυτό γίνεται με τρόπο επιτηδευμένο, σοβαροφανή και τόσο κλισέ που προκαλεί κάποιες φορές γέλιο, κάποιες άλλες ενόχληση. Και σίγουρα αποπροσανατολίζει από την αγνή εκδίκηση (και αναχαίτιση) του κακού που βασίζεται όλο το φιλμ.

Το «Halloween ends» έχει τις στιγμές του, οι σκληροπυρηνικοί φανς σε γενικές γραμμές θα το ευχαριστηθούν, αλλά μεγαλοπιάστηκε, δεν είναι σπουδαίο και τελικά δεν είναι αντάξιο ενός στιβαρού φινάλε για μια τέτοια τριλογία.

Πρώτη δημοσίευση: 13 Οκτ. 2022, 01:15
Ενημέρωση: 20 Οκτ. 2022, 11:02
Συντάκτης: 
Τίτλος:
Halloween ends (Η τελευταία νύχτα με τις μάσκες)
Έτος: 
Διάρκεια: 
111
Εταιρία διανομής: 
Release: 
13 Οκτωβρίου 2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Feelgood
10128
Tanweer
5947
Film Group
2726
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΟΥ ΦΡΟΪΝΤ | FREUD'S LAST SESSION  , από την Spentzos Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΟΥ ΦΡΟΪΝΤ | FREUD'S LAST SESSION  , από την Spentzos