Σύνοψη: Η Erin Bell είναι μία ψυχικά τραυματισμένη αστυνομικός στο Λος Άντζελες. Συνήθως μεθυσμένη προσπαθεί να ανταπεξέλθει των συνθηκών. Όταν βρεθεί ένα πτώμα, στο οποίο ο δολοφόνος έχει αφήσει ένα σημάδι που της ξυπνά μνήμες από το παρελθόν, θα αναλάβει προσωπικά να ανακαλύψει τον δολοφόνο και παλιό  της γνώριμο. Θα τον κυνηγήσει  μέχρι εσχάτων, καθώς τους συνδέει μία παλιότερη ιστορία, για την οποία διψά για εκδίκηση.

Άποψη: Η Nicole Kidman ομολογουμένως βρίσκεται στην καλύτερη φάση της καριέρας της, παρά το γεγονός ότι τις 50+ γυναίκες ηθοποιούς αρχίζουν να τις πετάνε στα αζήτητα, ή για δευτερεύοντες ρόλους. Στην νέα της ταινία αναλαμβάνει  τον δύσκολο ρόλο της Erin Bell, δύσκολος τόσο ερμηνευτικά, όσο και λόγω της βαριάς μεταμόρφωσης που κλήθηκε να κάνει, που ξύπνησε μνήμες Charlize Theron στο «Monster», ή την πιο πρόσφατη του Johnny Depp στο «Black Mass». Η αλήθεια είναι πως περισσότερο θυμίζει την δεύτερη διότι αν και πολύ επιτυχημένη μεταμόρφωση, διαθέτει την ίδια δόση υπερβολής. Ωστόσο, η ηθοποιός την έχει αφομοιώσει απόλυτα στον τρόπο ερμηνείας  της, παραδίδοντας μία από τις κορυφαίες ερμηνείες στην καριέρα της, που ίσως  την οδηγήσουν στα Όσκαρ. Κατά τα άλλα βέβαια είναι από αυτές τις περιπτώσεις ταινιών με γυναίκες πρωταγωνίστριες, που πέραν  της εξαιρετικής ερμηνείας, δεν υπάρχει κάτι άλλο αξιοσημείωτο, με αποτέλεσμα στα βραβεία να αρκείται μόνο σε αυτό της υποκριτικής και σε τίποτα άλλο (η ταινία είναι υποψήφια στις Χρυσές Σφαίρες μόνο για Α΄ γυναικείο ρόλο σε Δράμα).

Η ταινία της Karyn Kusama («The invitation», «Jennifer’s Body») ακολουθεί ένα πολύ γνώριμο αφηγηματικό δρόμο. Αστυνομικός που δεν είναι και πολύ καλά ψυχολογικά, αναλαμβάνει υπόθεση που τον αφορά, καθώς το παρελθόν επανέρχεται για να κλείσει παλιούς, ανοιχτούς λογαριασμούς, όταν η Erin, με τον τότε σύντροφό της, τον Chris, εντάχθηκαν ως μυστικοί σε μία συμμορία. Αυτήν την πεπατημένη στο είδος αστυνομικού μυστηρίου η Kusama δεν την ανανεώνει, αλλά την ακολουθεί παλιομοδίτικα πιστά, σε ένα 90s αστυνομικό θρίλερ. Με ένα όχι πολύ επιτυχημένο ντεκουπάζ που περισσότερο μπλέκει, παρά εξελίσσει την υπόθεση και με πολλά flashbacks που δεν λειτουργούν όλα προς όφελος της  ταινίας, το τελικό αποτέλεσμα είναι αρκετά συγκεχυμένο ως προς το τι θέλει να δείξει και να πει για την ιστορία.

Σίγουρα έχουμε μία ιστορία εκδίκησης κατά βάση, μία γυναίκα που θα κάνει τα πάντα για τον άδικο θάνατο του Chris, τον οποίο υποδύεται πολύ to the point ο Sebastian Stan, αν και με σχετικά μικρό πέρασμα, μόνο που ο τρόπος με τον οποίον προσπαθούν να δεθούν τα υπόλοιπα στοιχεία και υπο-υποθέσεις, καταφέρνουν να απομακρύνουν την ταινία από τον στόχο της. Η Nicole Kidman τσαλακώνεται απίστευτα σε αυτόν τον ρόλο, όχι μόνο λόγω εμφάνισης, αλλά και υποκριτικά, παραδίδοντας μία αξιομνημόνευτη ερμηνεία, χωρίς όμως εν τέλει να χρειαζόταν τόσο βαρύ μακιγιάζ και τόσο μεγάλη αλλαγή. Στα πλην η υπερβολική χρήση μουσικής υπόκρουσης και κυρίως του γνωστού μουσικού σκορ αγωνίας, που αυτό ειδικά και αν θυμίζει περασμένη δεκαετία.

Πρώτη δημοσίευση: 3 Ιαν. 2019, 14:37
Ενημέρωση: 16 Νοε. 2020, 01:33
Τίτλος:
Destroyer (Destroyer)
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
120
Εταιρία διανομής: 
Release: 
3 Ιανουαρίου 2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Damsel

Damsel

Θα το βρείτε: Netflix

Σύνοψη: Η γλυκιά κόρη ενός βασιλιά ετοιμάζεται για προξενιό με πλούσια φαμίλια για να...
20 ώρες

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos