Φτιάξε τη νέα οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Δράμας

Δημοσίευση: 25 Ιαν. 2021, 13:39

To Φεστιβάλ Δράμας συνεχίζει για 2η χρονιά με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Γιάννη Σακαρίδη και εφευρίσκει ιδέες για να ανανεωθει και να προσαρμοστεί σε μια πολύ δύσκολη χρονική συγκυρία που διανύουμε. 

<a href="/nea/festival-dramas-perimenei-tin-tainia-soy/69271">Το Φεστιβάλ Δράμας περιμένει την ταινία σου</a>ΣΧΕΤΙΚΑΤο Φεστιβάλ Δράμας περιμένει την ταινία σου

Η διοργάνωση μετρά 43 χρόνια ζωής και αναζητά αλλαγές στην εικόνα του. Απευθύνει λοιπόν ανοικτή πρόσκληση για το σχεδιασμό της νέας οπτικής του ταυτότητας (brand) που θα αντανακλά τον ρόλο του ως ένας από τους σημαντικότερους κινηματογραφικούς θεσμούς ταινιών μικρού μήκους της Ευρώπης.

Στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος μπορούν να συμμετάσχουν δημιουργικά, γραφιστικά και διαφημιστικά γραφεία καθώς και επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά και φυσικά πρόσωπα). Η ανακοίνωση αναλυτικά: 

Το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας προβαίνει στη δημοσίευση της παρούσας πρόσκλησης συμμετοχής στη διαδικασία με στόχο την ανάδειξη του αναδόχου που θα αναλάβει τη δημιουργία της νέας του “Οπτικής Ταυτότητας”. 

Το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, μετρώντας περισσότερα από 43 έτη διαδρομής, αναζητά τη νέα ταυτότητα του (Brand), η οποία θα συμβάλει, μεταξύ άλλων, στην προβολή του διαχρονικά προοδευτικού χαρακτήρα του φορέα, της συμβολής του στην ανάδειξη των ελληνικών ταινιών μικρού μήκους ανάμεσα στις καλύτερες παγκοσμίως, αλλά και τον ρόλο του ως ενός από τους σημαντικότερους κινηματογραφικούς θεσμούς της Ευρώπης.

Στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος μπορούν να συμμετάσχουν δημιουργικά, γραφιστικά και διαφημιστικά γραφεία καθώς και επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά και φυσικά πρόσωπα).

Α. Περιγραφή Διαδικασίας

Η κατακύρωση της ανάθεσης του έργου θα γίνει με απόφαση Προέδρου. Η διαδικασία επιλογής του αναδόχου θα πραγματοποιηθεί  σε τρία (3) στάδια.

Στο Πρώτο Στάδιο υποβάλει αίτηση συμμετοχής κάθε ενδιαφερόμενος (δημιουργικά, γραφιστικά και διαφημιστικά γραφεία καθώς και επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας – νομικά και φυσικά πρόσωπα) στέλνοντας email με θέμα «ΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ Φ.Τ.Μ.Μ.Δ» στη διεύθυνση: proposals.disff@gmail.com . Στο email πρέπει να επισυνάπτονται σε μορφή pdf με την αντίστοιχη ονομασία τα εξής αρχεία:

α) Αίτηση Συμμετοχής - Υπεύθυνη Δήλωση σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα η οποία θα εκδοθεί από τον ενδιαφερόμενο ή τον νόμιμο εκπρόσωπο του δημιουργικού γραφείου, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας (www.gov.gr) ή πατώντας εδώ στην οποία θα δηλώνεται το ενδιαφέρον για συμμετοχή καθώς και η αποδοχή των όρων της παρούσας πρόσκλησης.

β) Αποδεικτικό Άσκησης σχετικής επαγγελματικής δραστηριότητας τουλάχιστον ενός εκ των μελών της ομάδας της πρότασης (π.χ. εγγραφή σε αντίστοιχο επιμελητήριο, έναρξη άσκησης επαγγέλματος).

γ) Σύντομο Προφίλ του ενδιαφερόμενου, συνοδευόμενο από σύνδεσμο ιστοσελίδας, εάν υπάρχει.

δ) Ενδεικτικά Έργα. Δείγματα από ένα (1) έως τρία (3) σχετικά έργα που έχει υλοποιήσει ο ενδιαφερόμενος, εκ των οποίων τουλάχιστον ένα (1) Εγχειρίδιο Επικοινωνίας (Brand Manual).

ε) Περιγραφή Ομάδας Έργου. Εάν πρόκειται για ομάδα / γραφείο, περιγραφή της ομάδας που θα αναλάβει το έργο και σύντομα βιογραφικά του καθενός.

Όλες οι αιτήσεις που θα υποβληθούν θα εξεταστούν από Επιτροπή του Φεστιβάλ, η οποία θα επιλέξει τους τέσσερις (4) ενδιαφερομένους που θα περάσουν στο δεύτερο στάδιο.

Στο Δεύτερο Στάδιο, οι τέσσερις (4) που θα επιλεγούν θα έχουν στη διάθεσή τους δέκα (10) εργάσιμες ημέρες για να παρουσιάσουν στην αρμόδια επιτροπή είτε στην Ελληνική είτε στην Αγγλική γλώσσα κατ' επιλογήν του ενδιαφερόμενου, μετά από προγραμματισμένη συνάντηση, τα παρακάτω:

α) αναλυτικά τα ενδεικτικά έργα του πρώτου σταδίου,

β) τρόπο/διαδικασία (process) εργασίας τους, αλλά και 

γ) την αρχική τους εκτίμηση για την στρατηγική κατεύθυνση που πρέπει να έχει η μελλοντική οπτική ταυτότητα του Φ.Τ.Τ.Μ.Δ (General Brand Strategy). 

Στο Τρίτο Στάδιο της διαδικασίας, αφού οι προτάσεις θα εξεταστούν από την Επιτροπή Αξιολόγησης του Φεστιβάλ, θα επιλεγεί ο ανάδοχος για τη δημιουργία και εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας του Φεστιβάλ και θα συναφθεί σύμβαση ύψους δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ με το ΦΠΑ (15.000 €).

Στο στάδιο αυτό θα παραδοθεί από τον ανάδοχο ένα ολοκληρωμένο εγχειρίδιο επικοινωνίας του οποίου η ακριβής δομή θα οριστεί στο δεύτερο στάδιο. Τα ζητούμενα θα περιλαμβάνουν:

  • Δύο (2) προτάσεις λογοτύπου εκ των οποίων θα επιλεχθεί ένα, 
  • Δύο (2) προτάσεις ενδεικτικής αφίσας με εφαρμογή του λογοτύπου, 
  • Μια (1) πρόταση αρχικής ιστοσελίδας και εσωτερικής σελίδας,
  • Ενδεικτικές εφαρμογές σε επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα και social media.

Μετά από την επιλογή της τελικής πρότασης λογοτύπου και των όποιων διορθώσεων, ο ανάδοχος καλείται να παραδώσει πλήρες Brand Manual, τελική αφίσα, εφαρμογές στην υπάρχουσα ιστοσελίδα, επαγγελματική κάρτα, επιστολόχαρτα και τρεις (3) ενδεικτικές εφαρμογές για social media.

Β. Προθεσμίες

Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος πρέπει να αποστείλουν email με την αίτηση τους μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου 2021, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00.

Όλες οι προτάσεις θα εξεταστούν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και οι τέσσερεις (4) ενδιαφερόμενοι που θα προκριθούν στο δεύτερο στάδιο θα ανακοινωθούν από το Φεστιβάλ στην ιστοσελίδα του και στα social media. Ενημερωτικά emails θα σταλούν και σε όλους όσους κατέθεσαν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Ο ανάδοχος θα κληθεί να ολοκληρώσει το αντικείμενο της σύμβασης του εντός διαστήματος ενός (1) μηνός από την ανάθεση.

Γ. Πνευματική Ιδιοκτησία

Την πνευματική ιδιοκτησία των προτάσεων που θα κατατεθούν στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας διατηρούν οι συμμετέχοντες και αυτή δεν μεταβιβάζεται στο Φεστιβάλ. Οι συμμετέχοντες δίνουν στο Φεστιβάλ την άδεια να χρησιμοποιεί το σύνολο της πρότασης ή τμήμα της στο πλαίσιο ανακοίνωσης / παρουσίασης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος με αναφορά πάντα στον δημιουργό. Το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας διατηρεί το δικαίωμα της επιλογής του χρόνου και του τρόπου πρώτης παρουσίασης / δημοσίευσης των παραδοτέων. Όλο το υλικό που θα δημιουργηθεί από τον Ανάδοχο σε εκτέλεση των συμβατικών του υποχρεώσεων, παραδίδεται στην Αναθέτουσα Αρχή, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμά που θα οριστεί, αλλά και κατά την καθ’ οιονδήποτε τρόπο λύση ή λήξη της Σύμβασης.

Τα πνευματικά και συγγενικά δικαιώματα επί του συνόλου των υπηρεσιών του Αναδόχου και των προϊόντων τους ρητώς εκχωρούνται, παραχωρούνται και μεταβιβάζονται από τον παραπάνω στην Αναθέτουσα Αρχή χωρίς την καταβολή πρόσθετης αμοιβής πέραν της προβλεπόμενης στη σχετική Σύμβαση, η οποία καλύπτει πλήρως την αξία τους.

Η Αναθέτουσα Αρχή έχει τα αποκλειστικά πνευματικά ή/και συγγενικά δικαιώματα όλων των υλικών, εντύπων και ηλεκτρονικών, και λοιπών παραδοτέων του Αναδόχου. Ο Ανάδοχος δεν μπορεί να τα χρησιμοποιεί χωρίς την έγγραφη άδεια της Αναθέτουσας Αρχής.

Ο Ανάδοχος αναλαμβάνει την υποχρέωση να διευκολύνει την ανάπτυξη μελλοντικών βελτιώσεων των παραδοτέων, παρέχοντας κάθε στοιχείο και πληροφορία του ζητηθεί από την Αναθέτουσα Αρχή για αυτά.

Ο Ανάδοχος δηλώνει, ότι κατά την παροχή των υπηρεσιών δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια.

Σε περίπτωση άσκησης αγωγής ή ενδίκου μέσου κατά της Αναθέτουσας Αρχής από τρίτο για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα των παραδοτέων του έργου ή των δημιουργημάτων που χρησιμοποιήθηκαν από το Ανάδοχο για την παραγωγή των παραδοτέων του, η Αναθέτουσα Αρχή οφείλει να ειδοποιήσει αμέσως και γραπτά με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες τον Ανάδοχο, ο οποίος υποχρεούται να αμυνθεί, δικαστικά και εξωδικαστικά, για λογαριασμό της Αναθέτουσας Αρχής, έναντι του τρίτου και να αναλάβει με δικές του δαπάνες τυχόν δίκες.

Σε κάθε περίπτωση, ο Ανάδοχος αφενός βαρύνεται αποκλειστικά με κάθε δαπάνη ή/και έξοδα τα οποία θα κληθεί να καταβάλει η Αναθέτουσα Αρχή εξ αυτού του λόγου, συμπεριλαμβανομένης και κάθε δικαστικής δαπάνης ή αμοιβής δικηγόρων, αφετέρου υποχρεούται να αποζημιώσει την Αναθέτουσα Αρχή για κάθε θετική ή αποθετική ζημία που θα υποστεί από ενδεχόμενη αποδοχή της παραπάνω αγωγής ή του ένδικου μέσου.

Ο Ανάδοχος δηλώνει επίσης ότι σε περίπτωση που δημιουργηθεί οποιαδήποτε διένεξη ή διαφορά, απ’ αυτές που περιγράφονται παραπάνω η οποία κατά την κρίση της Αναθέτουσας Αρχής είναι δυνατόν να θέσει σε κίνδυνο την ελεύθερη και απρόσκοπτη αξιοποίηση της υπηρεσιών υποχρεούται αναντίρρητα και το ταχύτερο δυνατόν, να προβεί σε ενέργειες εξασφαλιστικές των δικαιωμάτων και συμφερόντων του και ειδικότερα, είτε να εξασφαλίσει άμεσα την πλήρη και αποδεδειγμένη απόλαυση όλων των δικαιωμάτων χρήσης των παραδοτέων του έργου, είτε να αντικαθιστά/τροποποιεί ορισμένα ή όλα τα παραδοτέα του έργου με άλλα που δεν παραβιάζουν δικαιώματα τρίτων. Η τυχόν αντικατάσταση/τροποποίηση θα γίνεται κατόπιν της συναίνεσης της Αναθέτουσας Αρχής. Σε κάθε περίπτωση, τα υπό αντικατάσταση/τροποποίηση παραδοτέα, θα πρέπει να είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές των υπηρεσιών και να εξασφαλίζουν την υλοποίηση του Έργου, όπως προδιαγράφηκε.

Δ. Λοιποί Όροι

1.    Το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, με δεδομένη την απόφαση να προστατεύσει τους συμμετέχοντες από υλοποιήσεις προτάσεων χωρίς ανταμοιβή, σε περίπτωση ακύρωσης της διαδικασίας δεν οφείλει αποζημίωση στους συμμετέχοντες.

2.    Υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων των ενδιαφερομένων/ συμμετεχόντων είναι το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας. Τα δεδομένα αυτά θα τύχουν επεξεργασίας μόνο στο πλαίσιο της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και για τον απαραίτητο για την ολοκλήρωση της χρόνο.

3.    Εκδηλώσεις ενδιαφέροντος που υποβάλλονται εκπρόθεσμα ή δεν τηρούν τις παραπάνω οδηγίες δεν θα ληφθούν υπόψη.

4.    Για διευκρινίσεις σχετικά με την παρούσα πρόσκληση απευθυνθείτε στο email: proposals.disff@gmail.com ή στο τηλέφωνο 2521047022 εσωτ: 336

Η παρούσα πρόσκληση θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, του Δήμου Δράμας και σε κάθε πρόσφορο έντυπο ή ηλεκτρονικό μέσο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

imaginary, από την Spentzos imaginary, από την Spentzos