Η Τερατζίμα κέρδισε ασημένια αρκούδα πρόπερσι στο Βερολίνο και η ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί είναι η πιο πρόσφατη του σκηνοθέτη Γουακαμάτσου μετά το εντυπωσιακό Red United Army/2007. Πρόκειται λοιπόν για ένα εξαιρετικό κοινωνικό δράμα με προφανή αντιπολεμική ατζέντα αλλά εκφράζει και μια κριτική στις ιαπωνικές κοινωνικές συμβάσεις και κράτος.
Περισσότερο απ’ όλα κερδίζει το θεατή ωστόσο με την ερμηνεία των δύο πρωταγωνιστών: της γυναίκας που αρχικά βρίσκεται εγκλωβισμένη στην ηθική της υποχρέωση απέναντι στον ανάπηρό της άντρα και σταδιακά αποκτά το πάνω χέρι στη σχέση τους και του - βιαστή στον πόλεμο - σεξομανή άντρα που γίνεται τοτέμ της τοπικής κοινωνίας ενώ εθίζεται σα βρέφος - με ό, τι συνεπάγεται αυτό - στη φροντίδα της. Ναι, σίγουρα βαρύ έργο αλλά παιγμένο με πάθος και γυρισμένο οικονομικά, φωτογραφημένο αριστουργηματικά όπως μόνο οι Ιάπωνες ξέρουν και οπωσδήποτε κατόρθωμα αν αναλογιστεί κανείς πως κόστισε μόλις $120Κ.
Μιχάλης Κωνσταντέλλης
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων