Μοιραστείτε τον κωδικό του Netflix όσο είναι καιρός...

Δημοσίευση: 14 Ιαν. 2019, 17:29
Συντάκτης:

Υπάρχει πολύς κόσμος που είναι συνδρομητής σε streaming υπηρεσίες και μοιράζεται τον κωδικό του με φίλους ή συγγενείς.

<a href="/nea/ripley-ena-kerdismeno-stoihima/69757">"Ripley": Ένα κερδισμένο στοίχημα</a>ΣΧΕΤΙΚΑ"Ripley": Ένα κερδισμένο στοίχημα

Στην Ελλάδα, η συγκεκριμένη τακτική είναι τρομερά διαδεδομένη κυρίως με το Netflix που σου δίνει την δυνατότητα για πέντε προφίλ, αυτός είναι και ένας από τους λόγους που θεωρείται ουσιαστικά ακαταμάχητο και εξαιρετική λύση οικιακής ψυχαγωγίας (εκτός από το πλούσιο περιεχόμενό του).

Μια διαδικασία που ίσως να περιοριστεί, καθώς όπως αναφέρει ο Independent, η εταιρία Synamedia που ειδικεύεται στο video software βρήκε τρόπο για να περιορίσει τον "παράνομο" διαμοιρασμό των στοιχείων.

Στο πλαίσιο της CES 2019 η βρετανική εταιρία παρουσίασε μια τεχνητή νοημοσύνη που υπόσχεται να σώσει πολλά δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στα επόμενα χρόνια στην streaming βιομηχανία, η οποία έχει γιγαντωθεί. Μέσω της μηχανής εκμάθησης (machine learning) αναλύει τη δραστηριότητα των λογαριασμών και μπορεί να ανιχνεύσει ασυνήθιστα μοτίβα, όπως για παράδειγμα το να χρησιμοποιείται ένας λογαριασμός ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικές τοποθεσίες.

Σύμφωνα με στοιχεία της Parks Associates, υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο οι streaming υπηρεσίες χάνουν $1.2 δις σε έσοδα από το διαμοιρασμό κωδικών. Η ιδέα πίσω από το project λέει πως γίνεται για να βρεθούν οι πελάτες που μοιράζονται τα στοιχεία τους παρανόμως και να τους προσφερθεί μια πιο premium υπηρεσία, που θα επιτρέπει τον μοιρασμό των κωδικών μέχρι ένα σημείο.

Μένει να διαπιστώσουμε, αν αυτή η υπηρεσία θα εφαρμοστεί σε Netflix, Amazon Prime (αυτά τα δυο μας ενδιαφέρουν προς το παρόν διότι μπορείς να γίνεις συνδρομητής στην Ελλάδα), Hulu, HBO, κτλ.

Μήπως όμως τότε χάσουν συνδρομητές;

Update 19/10/19: Ο επικεφαλής Greg Peters, στη διάρκεια μιας συνέντευξης για τα κέρδη του 2019, αναφέρθηκε στο θέμα του password sharing, λέγοντας πως το παρακολουθούν και το εξετάζουν συνεχώς, προσπαθώντας να βρουν έναν φιλικό προς τον χρήστη τρόπο αντιμετώπισής του. Με ένα 9% των χρηστών να μοιράζεται τους κωδικούς του, τα εκατομμύρια που χάνει η εταιρία δεν είναι λίγα, οπότε και θα τα κυνηγήσει. Αναλυτικά στοιχεία δείχνουν συγκεκριμένα πως το 35% των millenials, 19% της γενιάς X και 13% των Βaby Βoomers, μοιράζονται κωδικούς.

Αυτό που επιτρέπει ωστόσο η εταιρία, είναι ένας χρήστης να μοιράζεται τη συνδρομή του με μέλη της οικογένειας του που ζουν στο ίδιο σπίτι, έχοντας ο καθένας το δικό του προφίλ. Το πρόβλημα όμως, προκύπτει όταν οι κωδικοί δίνονται σε διαφορετικά σπίτια, το οποίο και προσπαθεί να καταπολεμήσει.

Update: Τους πήρε περίπου 1,5 χρόνο, αλλά αποφάσισαν δειλά δειλά να το προσπαθήσουν, μήπως επωφεληθούν καποιες έξτρα συνδρομές, τώρα που ο ανταγωνισμός ανέβηκε. Σε random συνδρομητές, με το που θα κάνουν login, θα τους εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: "Αν δεν ζείτε στο ίδιο σπίτι με τον ιδιοκτήτη του λογαριασμού, χρειάζεστε τον δικό σας προσωπικό λογαριασμό για να συνεχίσετε να βλέπετε Netflix". Για να συνεχίσουν, θα πρέπει να επαληθεύσουν τον λογαριασμό τους με έναν κωδικό που θα τους σταλεί στο μέιλ ή τον αριθμό του κινητού που έχουν δηλώσει. Αν δεν καταφέρουν να το επαληθεύσουν, τότε το σύστημα θα τους προτρέπει να ξεκινήσουν δικό τους λογαριασμό, με 30 ημέρες δωρεάν δοκιμή. Το Netflix δεν ξεκαθάρισε πως θα προσδιορίζεται ποιος ανήκει στο ίδιο νοικοκυριό και αν θα υπολογίζουν την διεύθυνση IP. Πάντως, στο αρχικό στάδιο, το τεστ θα εφαρμοστεί μόνο σε οθόνες τηλεόρασης και όχι λάπτοπ ή κινητά. Η ποσότητα των τεστ θα διαφέρει από χώρα σε χώρα.

tags: 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
9427
Tanweer
6786
Feelgood
3008
breathe, από την Spentzos breathe, από την Spentzos