Η βασική υπόθεση της ταινίας δανείζεται από το παραμύθι της Σταχτοπούτας, από τα λογοτεχνικά έργα της Jane Austen, αλλά και πιο μοντέρνα love-stories, όπως το “Pretty in Pink” του John Hughes. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το “Crazy Rich Asians” ακολουθεί τη συνταγή που τόσες rom-coms έχουν ακολουθήσει, αλλά τελικά μας προσφέρει κάτι τόσο φρέσκο και αισθητικά μεστό, πράγμα που είναι σπάνιο για το γένος του. Πιο συγκεκριμένα, η Rachel Wu (Constance Wu), μία καθηγήτρια οικονομικών στο NYU, βρίσκεται σε πολύ σοβαρή σχέση με τον Nick Young (Henry Golding), ο οποίος την προσκαλεί στον γάμο του καλύτερού του φίλου που γίνεται στην Σιγκαπούρη. Αυτό που η Rachel δεν γνωρίζει, αλλά σταδιακά γίνεται ξεκάθαρο, είναι πως ο Nick προέρχεται από την πλουσιότερη οικογένεια της Σιγκαπούρης. Η μητέρα του δεν την εγκρίνει, αφού δεν προέρχεται από εύπορη οικογένεια, δεν έχει μεγαλώσει στην Ασία και έτσι θεωρείται περισσότερο Αμερικανίδα παρά Ασιάτισσα και τέλος, την μεγάλωσε μόνη της η μητέρα της.

Το στούντιο της Warner Bros. καινοτομεί με το “Crazy Rich Asians” (το οποίο να σημειώσουμε είναι βιβλίο τριλογίας), καθώς η ταινία αποτελείται εξ’ολοκλήρου από Ασιατικό και Αμερικανο-Ασιατικό κάστ. Το “The Joy Luck Club” του 1993 ήταν η τελευταία Χολλυγουντιανή ταινία με εντελώς Ασιατικό κάστ. Στο “Crazy Rich Asians” όμως έχουμε τον Jon M. Chu (Step Up 2: The Streets) να σκηνοθετεί, την Adele Lim να συνεργάζεται με τον Peter Chiarelli (The Proposal) στο σενάριο και τον φωτογράφο Vanja Cernjul (The Deuce) να αποτυπώνει τις πιο «μυστικές» πτυχές αυτού του “crazy rich” κύκλου. Επίσης, το Hollywood πραγματικά ήταν σε άγνωστα νερά, αφού η ιστορία εκτυλίσσεται στην εξωτική Σιγκαπούρη. Σίγουρα υπήρξε κριτική για τον τρόπο που αποτυπώνεται η Ασιατική κουλτούρα και αρκετοί ενοχλήθηκαν με το γεγονός πως η ταινία προτείνει πως «δεν είναι κακοί όλοι οι πλούσιοι» (Βέβαια δεν είναι σκοπός της ταινίας να προσφέρει κριτική στον καπιταλισμό, αλλά αντιστοίχως δεν είδαμε να υπάρχει και κριτική για το αν το “Ocean’s 8” εξυψώνει το οργανωμένο έγκλημα). Παρ’όλα αυτά, υπήρξε και ενθουσιασμός, αφού η βιομηχανία προσέφερε, επιτέλους, μία ταινία που ασχολείται με μία σχετικά παραγκωνισμένη κουλτούρα από το Χόλυγουντ, στην οποία δεν υπήρξε ούτε ένας που δεν ήταν Ασιάτης. Για την ακρίβεια, υπήρξε τόσος ενθουσιασμός που το “Crazy Rich Asians” εισέπραξε 235 εκατομμύρια παγκοσμίως και την μετέτρεψε στην πιο επιτυχημένη εισπρακτικά rom-com της τελευταίας 15ετίας.

Εμείς με τη σειρά μας, δηλώνουμε συνεπαρμένοι με το σενάριο, τα κουστούμια, την σκηνοθεσία με τις υπέροχες τοποθεσίες και τις ερμηνείες. Πιο συγκεκριμένα, η Constance Wu (Fresh Off the Boat) που υποδύεται την Rachel είναι εκπληκτική: μία επιτυχημένη ακαδημαϊκός, έξυπνη, αστεία, συναισθηματική, που δεν δειλιάζει μπροστά στο βλέμα και τις προσβολές της μητέρας του Nick, Eleanor. Η Michelle Yeoh (Crouching Tiger Hidden Dragon) που υποδύεται την Eleanor πετυχαίνει να προσδώσει στον χαρακτήρα της και την παραδοσιακότητα που διακατέχει μία γυναίκα σύζυγο αλλά και να μας αποκαλύψει τις κρυμμένες πτυχές της. Σίγουρα πάντως, δεν την θέλεις για πεθερά. Εμφανίζεται και ο Ken Jeong (The Hangover) ως πατέρας της Peik Lin, οπότε η ταινία σκοράρει παραπάνω κωμικά points! Ο Henry Golding κάνει το ντεμπούτο του με τον ρόλο του Nick Young, ο οποίος αν και αρκετά αξιοπρεπής, εκτελεί ρόλο “eye-candy.” Γενικά, το “Crazy Rich Asians” απέδειξε στον κόσμο πως μία rom-com μπορεί να είναι φοβερά επιτυχημένη και ας μην έχει λευκούς Αμερικάνους για πρωταγωνιστές.

Το “Crazy Rich Asians” είναι διασκεδαστικότατο και πρέπει να παραδεχθούμε πως δεν είναι «άλλη μία rom-com,” αφού είναι τόσο φρέσκο, που πραγματικά δίνει νέα πνοή στο είδος. Εμείς ελπίζουμε και για δύο sequels, αφού το “Crazy Rich Asians” είναι το πρώτο βιβλίο μίας τριλογίας.

Πρώτη δημοσίευση: 13 Νοε. 2018, 16:02
Ενημέρωση: 13 Νοε. 2018, 16:06
Τίτλος:
Crazy Rich Asians (Τρελά πλούσιοι)
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
120
Εταιρία διανομής: 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos