Berlinale 17: Το ξεχωριστό πρόγραμμα του Forum

Δημοσίευση: 22 Ιαν. 2017, 15:49
Συντάκτης:

Το επίσημο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα του Forum για το 67ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου ανακοινώθηκε επισήμως. 44 έργα καλλιτεχνών, από 21 χώρες έχουν προσκληθεί, συμπεριλαμβανομένων και 28 ταινιών με διάφορες διάρκειες, 15 installations και μία περφόρμανς. Το άνοιγμα της ομαδικής έκθεσης στην Ακαδημία των Τεχνών (Akademie der Künste) στο Hanseatenweg ήδη έχει δρομολογηθεί για τις 8 Φεβρουαρίου, μία μέρα πριν την έναρξη της Μπερλινάλε. 13 οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις θα προβάλλονται ταυτόχρονα με κινηματογραφικές προβολές από τις 10 Φεβρουαρίου και μετά.

Το Rudzienko της Sharon Lockhart γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο κινηματογραφικό πρόγραμμα. Η Lockhart εξετάζει ένα επαναλαμβανόμενο θέμα των καλλιτεχνικών της πρακτικών σε αυτό το νέο της έργο: την εμπειρία της παιδικής ηλικίας και της εφηβείας. Για μια περίοδο τριών χρόνων, δούλεψε με τους κατοίκους του Νεανικού Κέντρου Κοινωνικής Θεραπείας στο Rudzienko της Πολωνίας. Η ταινία αφορμάται από την δουλειά της με τους εφήβους και δείχνει έναν συνδυασμό από συζητήσεις που αφορούν καθημερινές ανησυχίες εφήβων και εξίσου φιλοσοφικές συζητήσεις.

Ο Noam Enbar παρουσιάζει το έργο του Pana Ha’Geshem (The Rain is Gone) στο οποίο μία θεατρική ομάδα παίζει μία δομημένη, φωνητική σύνθεση με αυτοσχεδιασμό. Η εγκατάστασή του βασίζεται σε υλικό που δημιουργήθηκε ως κομμάτι της ταινίας Between Fences (dir. Avi Mograbi), που προβλήθηκε στο φόρουμ το 2016. H Izadora των Philip Sheffner, Merle Kröger και Izadora Nistor περιγράφει μία στιγμή που ανήκει στην 14χρονη Izadora και μόνο.

Αυτά και άλλα πολλά, στο πρόγραμμα του Forum Expanded, το οποίο έχει τον τίτλο The Stars Down to Earth (τα αστέρια κάτω στη γη), ο οποίος εμπνεύστηκε από το ομώνυμο κείμενο του Theodor W. Adorno, στο οποίο παλεύει με τον ρόλο του παραλόγου στην μαζική κουλτούρα. Τα έργα που έχουν επιλεχθεί γύρω από αυτό το θέμα έρχονται αντιμέτωπα με μία εποχή που έχει χάσει την επαφή της με την πραγματικότητα και προσπαθεί να αλληλεπιδράσει με αυτή, μέσω μίας ενθουσιώδης ματιάς στο παρόν αλλά και στο παρελθόν.

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

Aapothkalin Trikalika (The Kali of Emergency) by Ashish Avikunthak (India / Germany, 79’)

Asbestos by Sasha Litvintseva, Graeme Arnfield (United Kingdom, 20’)

A Tall Tale by Maya Schweizer (Germany / Ireland, 16’)

The Brick House by Eliane Esther Bots (Netherlands, 16’)

Camera Threat by Bernd Lützeler (Germany, 30’)

Dark Adaption by Chris Gehman (Canada, 14’)

HASHTI Tehran by Daniel Kötter (Iran, 59’)

Heliopolis Heliopolis by Anja Dornieden, Juan David González Monroy (Germany, 26’)

Im Gehäus (In His Room) by Eva C. Heldmann (Germany, 27’)

Jokinen by Laura Horelli (Finland, 45’)

Not Every Day is Spring by Haig Aivazian (Lebanon, 46’)

Off Frame AKA Revolution until Victory by Mohanad Yaqubi (Palestine / France / Qatar, 63’)

One Plus One Makes a Pharaoh's Chocolate Cake by Marouan Omara, Islam Kamal (Egypt / Switzerland, 37’)

Popeye Sees 3D by Ken Jacobs (USA, 21’)

Ride Like Lightning, Crash Like Thunder by Fern Silva (USA, 9’)

Rudzienko by Sharon Lockhart (Poland / USA, 53’)

Seif Tagreeby (Experimental Summer) by Mahmoud Lotfy (Egypt, 69’)

Serce Miłości – Director‘s Cut (A Heart of Love – Director‘s Cut) by Łukasz Ronduda (Poland, 88’)

Set by Peter Miller (Germany, 10’)

The Shortest Day by Karø Goldt (Austria, 3’)

Sokun Al Sulhufat (Turtles are Always Home) by Rawane Nassif (Qatar / Lebanon, 12’)

SPIN by Ginan Seidl (Germany, 80’)

Tashlikh (Cast Off) by Yael Bartana (Israel / Netherlands, 12’)

Ten Mornings Ten Evenings and One Horizon by Tomonari Nishikawa (Japan, 10’)

Studies on the Ecology of Drama by Eija-Liisa Ahtila (Finland, 26’)

Ulrike‘s Brain by Bruce LaBruce (Germany / Canada, 55’)

Ulysses in the Subway by Paul Kaiser, Marc Downie, Ken & Flo Jacobs (USA, 59’)

The Welfare of Thomás Ó Hallissy by Duncan Campbell (United Kingdom, Ireland, 31’)

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
8848
Tanweer
7278
Tanweer
5733
Tanweer
5733
breathe, από την Spentzos breathe, από την Spentzos