Θεσσαλονίκη 15: "Από μακριά" - REVIEW

Δημοσίευση: 10 Νοε. 2015, 04:56
Συντάκτης:

O ήρωας της ταινίας του Λορένσο Βίγας προσελκύει νεαρούς άντρες στο διαμέρισμα του και, με αντάλλαγμα χρήματα, ζητά από αυτούς να τους κοιτά δίχως να τους αγγίζει. Από μακριά. Η ταινία, που ξετυλίγεται σαν ψυχολογικό θρίλερ, ιχνηλατεί τις συμπεριφορές των πολύπλοκων χαρακτήρων της. Η απόσταση –ψυχολογική ή κοινωνική– και το πώς αυτή μπορεί απροσδόκητα να εκμηδενιστεί με τρόπο επώδυνα βίαιο, βρίσκεται στο κέντρο του φιλμ που χτίζεται δίχως να απλουστεύει τους χαρακτήρες ή να καθοδηγεί τους θεατές του, καλύπτοντας κάθε απόχρωση της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

Πρώτη ταινία του Βενεζουελάνου σκηνοθέτη, βρίσκεται στο Διεθνές Διαγωνιστικό του Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης, έχοντας κερδίσει ήδη τον Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Βενετίας.

Νατουραλιστικό, αρκετά ωμό σινεμά, σε παραγωγή των Μισέλ Φράνκο («Μετά τη Λουτσία», «Chronic») και Γκιγιέρμο Αριάγα, σεναριογράφο του Αλεχάντρο Ινιάριτου στις «Χαμένες Αγάπες» και στα «21 Γραμμάρια», παρουσίες διόλου τυχαίες για το ύφος τη ταινίας.

Ένα παιχνίδι υποταγμένου ερωτισμου αλλά και αναζήτησης νέων εμπειριών μεταξύ ενός μοναχικού 50άρη και ενός πιτσιρικά που ζει στους δρόμους, που ξεκινά με πάθος, συνεχίζει με συγκατάβαση σε συγκατοίκηση και θα οδηγήσει σε ένα μάλλον απογοητευτικό φινάλε.

Μινιμαλισμός σε βαθμό ενόχλησης, αφαιρετικές ερμηνείες, αλλά και υπνωτιστική ατμόσφαιρα, σιωπές, ματιές. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση...

5 / 10

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
9427
Tanweer
6786
Feelgood
3008
breathe, από την Spentzos breathe, από την Spentzos