Υπόθεση:
Οι υποψήφιοι για Όσκαρ, Ίθαν Χοκ και Έντ Χάρις πρωταγωνιστούν στο «Anarchy», μια μοντέρνα εκδοχή του «Κυμβελίνου», έργου του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, που απεικόνιζε την ζήλια, την αγάπη και την προδοσία στην αυλή του Βρετανού Βασιλιά. Δίπλα στους δυο ηθοποιούς θα δούμε ένα all star καστ, ανάμεσα στους οποίους οι Μίλα Γιόβοβιτς, Τζον Λεγκουιζάμο, Πεν Μπάντζλεϊ, Ντακότα Τζόνσον, Αντόν Γέλτσιν και Μπιλ Πούλμαν. Ο Εντ Χάρις πρωταγωνιστεί ως ο αρχηγός μιας συμμορίας μοτοσικλετιστών, εμπόρων ναρκωτικών, που βρίσκονται σε πόλεμο με μια διεφθαρμένη αστυνομία. Η παράνομη σχέση της κόρης του με ένα από τα πρωτοπαλίκαρα του, θα πυροδοτήσει μια άνευ προηγουμένου τραγωδία. Οι Ντακότα Τζόνσον και Πεν Μπάντζκλεϊ, πρωταγωνιστούν ως οι νεαροί Ιμογένη και Πόστουμο. Δίπλα τους, ο Ίθαν Χοκ, στο ρόλο του δόλιου Ιάκιμου, βάζει στοίχημα με τον Ποστουμο ότι μπορεί να ξελογιάσει την Ιμογένη.  

Λίγα λόγια από τον σκηνοθέτη

Γιατί τον Κυμβελίνο;

Πρόκειται για ένα πλούσιο, δυναμικό και επίκαιρο θεατρικό έργο, που συνδυάζει όλα τα δυνατά στοιχεία των μεγάλων τραγωδιών του Σαίξπηρ με το μεγαλείο ενός βιβλίου κόμικ. Με ενθουσίασε η ματαιοδοξία και η ανασφάλεια των ανδρών της ιστορίας – μιλάμε για άγριους και παθιασμένους πολεμιστές, που όμως μετρούν λάθος τις γυναίκες της ζωής τους.

Οι Ηθοποιοί

Ο Ίθαν Χοκ ήταν ο πρώτος ηθοποιός που διάβασε το σενάριο και δέχτηκε να συμμετάσχει. Παρόλο που σαν θέμα είναι σκοτεινό, καταλάβαμε ότι πρόκειται για μια ιστορία με συναρπαστικά, βαθιά και μοναδικά νοήματα. Ο Ιάκιμος είναι ένας ύπουλος άνθρωπος, αλλά του έχουν δοθεί ατάκες που μαρτυρούν αυτογνωσία και απέχθεια για το ποιος είναι. Ο Ίθαν κατάφερε να αποδώσει τον χαρακτήρα με τέτοιο τρόπο που άλλοτε μπορείς και άλλοτε αδυνατείς να δεις τι κρύβει η μαύρη του καρδιά.

Με τον Εντ Χάρις συνεργαστήκαμε ως σύμβουλοι στο Sundance Directing Lab στην Γιούτα. Ήταν ο δεύτερος ηθοποιός που είπε το ναι και ήταν η ευνόητη επιλογή για τον ρόλο του Βασιλιά. Σκεφτήκαμε πολύ για το ύφος που θα δώσουμε στον ρόλο. Ο Κυμβελίνος του Έντ είναι ένας προβληματισμένος αλλά και εμβληματικός ηγέτης – τρομακτικός, δεσποτικός, βίαιος και χωρίς ευθυκρισία. Δεν μπορεί να ψυχολογήσει και να αξιολογήσει σωστά τους ανθρώπους που είναι κοντά του, και οδηγεί τον εαυτό του από τη μία καταστροφή στην άλλη.

Η Μίλα Γιόβοβιτς ήταν μια ακόμα αυτονόητη επιλογή για τον ρόλο της Βασίλισσας. Ο ρόλος απαιτούσε μια εξαιρετικά όμορφη γυναίκα που το κάλλος της να μπορεί να καλύψει την κακία της. Όταν συμφώνησε η Μίλα, αρχίσαμε να εξερευνούμε τρόπους απόδοσης των χαρακτηριστικών της ηρωίδος. Σε τελική ανάλυση, η Βασίλισσα δεν είναι τίποτε περισσότερο από μια μάνα που θέλει το καλύτερο για τον μοναχογιό της.

Ο Πόστουμο και ο Κλότεν είναι κάτι σαν ‘δίδυμοι’ ρόλοι: και οι δύο διεκδικούν να κατακτήσουν την Ιμογένη, ο ένας με τρυφερότητα και άλλος με αγριότητα. Και οι δύο φτάνουν σε τέτοιο σημείο ζήλιας που χάνουν τη λογική τους. Ο Αντόν Γιέλτσιν επέλεξε να ενσαρκώσει τον κακό, και κατάφερε να αποδώσει ιδιαίτερα εκφραστικά τον πληγωμένο του ναρκισσισμό. Ο Πεν Μπάντζλεϊ έδωσε γοητεία, ευαισθησία και ευγένεια στον Πόστουμο. Βοήθησε πραγματικά το γεγονός ότι στην κανονική του ζωή κινείται με σκέιτμπορντ.

Ο Ντελρόι Λίντο, ο ψηλότερος ηθοποιός του καστ, χαρίζει το υψηλό του παράστημα, την βαρύτητα και τη βαθιά εκφραστική φωνή του στον εξόριστο Βελάριο, έναν πρώην πολεμιστή που ζει στο περιθώριο με τους απαχθέντες γιου του Βασιλιά. Ο Ντελρόι ήταν ίσως η λιγότερο προφανής επιλογή για το ρόλο ενός άνδρα που διεκδικεί την πατρότητα δύο γαλανομάτηδων ξανθών αγοριών, αλλά αυτή η αντίφαση νιώσαμε ότι εξυπηρετούσε απόλυτα τον παραλογισμό που υπάρχει σε αυτό το σημείο στο σαιξπηρικό έργο.

Είχα γυρίσει μια μικρού μήκους με τον Βόντι Κέρτις το 2013, και θυμάμαι ότι είχα εντυπωσιαστεί από τη δουλειά του στο «Romeo + Juliet» του Μπαζ Λούρμαν. Ήταν πολύ εύκολο για μένα να τον σκεφτώ για τον ρόλο του Κάιου Λούσιου, τον ισχυρό αντίπαλο του Κυμβελίνου.

Και ο Τζον Λεγκουιζάμο, όμως, με είχε εντυπωσιάσει ως Μερκούτιος στην ίδια ταινία. Είναι ένας εκπληκτικός ηθοποιός που μπορεί να παίξει τα πάντα. Ο Πιζάνιο, ένας άνθρωπος που η πίστη του μοιράζεται ανάμεσα σε δύο στρατόπεδα, συχνά αποδίδεται ως ένας αδύναμος δευτερεύων χαρακτήρας. Ήμουν σίγουρος ότι ο Τζον θα του προσέδιδε τη δύναμη, την πονηριά, την ανδρεία και το αίσθημα τιμής που ήθελα.

Το επίκεντρο όμως, όλης της ιστορίας του Σαίξπηρ είναι η Ιμογένη. Μέσα από προδοσίες, απάτες και ψυχικά τραύματα, η Ιμογένη μεταμορφώνεται ριζικά. Όταν πρωτογνώρισα την Ντακότα Τζόνσον, της είπα ότι δεν μπορούσα να της δώσω κάποιο ρόλο στη συγκεκριμένη ταινία. Δεν ήταν αρκετά διάσημη. Κάπως έτσι, χαλαρώσαμε και οι δύο και κάναμε μια πολύ ωραία συζήτηση. Με συνεπήρε η άνεση, η εξυπνάδα και το χιούμορ της. Όταν τελείωσε η συνάντησή μας, είπα στους συνεργάτες μου ότι αν δεν θέλαμε γνωστούς και εμπορικά επιτυχημένους ηθοποιούς, αυτήν θα επέλεγα για τον ρόλο της Ιμογένης. Τελικά, η δεσποινίς Τζόνσον μπήκε στο καστ της ταινίας αμέσως μετά την κυρία Γιόβοβιτς. Μία εβδομάδα πριν την έναρξη των γυρισμάτων, η Ντακότα πήρε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στις «Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι».

 

Πρώτη δημοσίευση: 25 Απριλίου 2015, 20:17
Ενημέρωση: 30 Απριλίου 2015, 12:45
Τίτλος:
Cymbeline (Αναρχία)
Είδος: 
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
98
Εταιρία διανομής: 
Release: 
23 Απριλίου 2015

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos