Red eyes & tears
H αβασταχτη ελαφρότητα του είναι ανακατεύεται με τους ήχους των Black Rebel Motorcycle Club, της Wanda Jackson και των White Hills στις στροφές των βινυλίων που συλλέγει ο πρωταγωνιστής και ακροβατούν μαζί στις χορδές των συλλεκτικων Gibson που στοιβάζει. Η πάντα εξαιρετική Σουίντον και ο Χίντλεστον, ως άλλοι Αδάμ και Εύα εκπροσωπούν τον αιώνιο έρωτα σε μια γοτθική ρετρό διάσταση, ‘χαμένοι’ στους ρόλους τους, ένα ‘χάσιμο’ που παρασύρει και σένα.
Λυρισμός, ρομαντισμός, ατμόσφαιρα. Ο Τζάρμους δεν απογοητεύει ποτέ και έρχεται να απαντήσει στους απανταχού απαισιόδοξους ότι το βαμπ παραμύθι δεν ‘έσβησε’ με κακέκτυπα τύπου Twilight Saga και Vampire Diaries. Και φυσικά, η ‘μπηχτή’ του σκηνοθέτη στα ‘μεγαλουργήματα’ της μουσικής βιομηχανίας με το σχόλιο ‘she’s too good to be famous’, δε θα μπορούσε να απουσιάζει. Η Σουίντον κοιτά τον ουρανό και αντί να μετρά τα αστέρια, δείχνει στον αγαπημένο της το φεγγάρι, ως ένα τεράστιο διαμάντι που βγάζει ήχους σαν γιγαντιαίο γκόνγκ. Το ζευγάρι πίνει τις τελευταίες σταγόνες διαθέσιμου αίματος αγκαλιά σε παγκάκι της Ταγγέρης, ως άλλοι Ρωμαίος και Ιουλιέτα που ετοιμάζονται να ‘φυγουν’ μαζί, ερωτευμένοι και ταγμένοι ο ένας στον άλλον για πάντα. Ιδεαλιστικοί διάλογοι, ποίηση και λυρισμός, αλλά πάντοτε νταρκίλα.
Αυτός είναι νέος ο Τζάρμους που, με την ιστορία του σε απογειώνει, σε ‘μαστουρώνει’ και ας είσαι νηφάλιος. Το πρωτοχρονιάτικο δώρο του Τζάρμους σερβίρεται σε ασημένιο φλασκί, έτοιμο να το ρουφήξεις με κάθε σου αίσθηση.
Ειρήνη Κατσαρά
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων