Broadway 2022
ΣΕΙΡΕΣ

The sinner s01: Ανατριχιαστική Τζέσικα Μπιλ

Δημοσίευση: 7 Φεβ. 2018, 18:13
Συντάκτης:

Σύνοψη: Η Κόρα Τανέτι, ευτυχισμένη σύζυγος και μητέρα, μαχαιρώνει θανάσιμα και χωρίς αιτία, έναν άγνωστο άντρα σε μία κατά τα άλλα ήρεμη ημέρα. Ενώ γύρω της όλοι οι μάρτυρες του εγκλήματος της παρακολουθούν με τρόμο, η ίδια φαίνεται έτοιμη να υποστεί τις συνέπειες χωρίς δισταγμό.

Άποψη: Μία στιγμή ξαφνικής οργής και μία μελωδία αρκούσαν στην Κόρα (Τζέσικα Μπίελ) για να τα χάσει και να επιτεθεί σε έναν άγνωστο άντρα. Δεν μπόρεσε να ελέγξει τον εαυτό της και αυτό που παρακολουθούμε στα συνολικά οκτώ επεισόδια του The Sinner είναι η αδυναμία της να ελέγξει τον εαυτό της γενικότερα.  Στο αστυνομικό δράμα της συγγραφέως Petra Hammesfahr, η Κόρα είναι μια γυναίκα στο αθόρυβο, κάπως βαρετή και αποσυνδεδεμένη, είσαι ψυλλιασμένος ότι κάτι δεν πάει καλά. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά όμως δεν θα μπορούσαν ποτέ να οδηγήσουν σε μια τέτοια αποτρόπαιη πράξη. Οπότε, γιατί το έκανε;

Η Τζέσικα Μπίελ στον πρώτο πρωταγωνιστικό της ρόλο σε τηλεοπτική σειρά αποποιείται τα τυπικά γνωρίσματα μιας Χολυγουντιανής σταρ και συνθέτει έναν χαρακτήρα που βρίσκεται στα πρόθυρα πνευματικής κατάρρευσης και καταφέρνει να πλασάρει περίφημα, παρά τις μέτριες κινηματογραφικές προσπάθειες στο παρελθόν, μια γυναίκα ψυχολογικά κακοποιημένη που δεν αρνείται την πράξη της (πώς θα μπορούσε, άλλωστε, με τόσους μάρτυρες;) αλλά από την άλλη δεν κατανοεί ούτε η ίδια γιατί το έκανε.

Την διορατικότητα για να καταλάβει ότι αυτή η παρόρμηση πυροδοτήθηκε από συναισθηματικούς παράγοντες την έχει μόνο ο ντετέκτιβ Χάρυ Άμπροουζ (Μπιλ Πούλμαν), ο οποίος δίνει την αίσθηση ενός κοινωνικά αδέξιου ήρωα που μπορεί να βασανίζεται από τις δικές του αμαρτίες, όμως έρχεται κοντά με την δολοφόνο σε ένα κλίμα αλληλοεκτίμησης και θέλησης να βοηθήσει στην πράξη, όχι μόνο να λύσει τον γρίφο. Η δική του προσωπική ιστορία έχει τον ρόλο του side story και όχι πολύ επιτυχημένα, περισσότερο άσκοπα και με μία δόση ερωτικής εμμονής, που ωστόσο δεν στερεί την λάμψη από την βασική υπόθεση.

Εδώ, δεν υπάρχει το κλασσικό μοτίβο της εύρεσης στοιχείων για τον εντοπισμό του δράστη. Εξ άλλου αυτόν τον έχουμε διαθέσιμο από την αρχή. Αυτό που κάνει το Sinner να διαφέρει είναι ότι μοναδικός στόχος είναι εύρεση του κινήτρου, η σκέψη που όπλισε το χέρι του δράστη και η οποία παραμένει καλά κρυμμένη στο ασυνείδητο, αρνούμενη να κάνει την εμφάνιση της. Η Κόρα κάνει μια ψυχοφθόρα, και γι’ αυτήν και για την οικογένειά της, βουτιά στο παρελθόν για να συνθέσει μια πραγματικότητα που εξαρτάται άρρηκτα με τις αναμνήσεις της και η οποία γλιστράει διαρκώς μέσα από τα χέρια μας, δημιουργώντας μια σύγχυση για χάρη του μυστηρίου. Οι συνεχείς ανατροπές, όχι από εξωτερικούς παράγοντες αλλά κατά κύριο λόγο από την τρικυμία στο κεφάλι της Κόρα, γίνονται κουραστικές και δημιουργούν την απορία κατά πόσο εν τέλει η σειρά έχει να κάνει με ψυχολογία παρά με έγκλημα.

Πέρα από αυτήν την αλλεπάλληλη διαστρέβλωση των γεγονότων, η σειρά αποπνέει αέρα True Detective υπό την έμπειρη σκηνοθετική ματιά του Derek  Simonds, που έχει συμπυκνώσει μια ιστορία αγνού μυστηρίου με ιδιαίτερα αποδοτικό τρόπο, ικανός να σε κάνει να αδημονείς τόσο για την συνέχεια όσο και για την τελική κάθαρση, η οποία έρχεται χωρίς cliffhangers αλλά με μια ικανοποίηση σωστά επενδυμένου τηλεοπτικού χρόνου.

Ακολουθήστε το Move It στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα του σινεμά!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο