Το Amazon αγόρασε 5 ταινίες από το Sundance

Δημοσίευση: 5 Φεβ. 2019, 22:51
Συντάκτης:

Το Amazon Prime μπαίνει δυναμικά στην μάχη με το Netflix (καταρχήν, διότι πολύ σύντομα ακολουθούν και άλλοι streaming κολοσσοί παίκτες του παχνιδιού) και το αποτέλεσμα είναι, ταινία με την ταινία που αγοράζουν, να μικραίνει η οθόνη.

ΣΧΕΤΙΚΑΣειρά για τη ζωή του Nτιέγκο Μαραντόνα

Σύμφωνα με άρθρο του Hollywood Reporter, το Amazon πλήρωσε 47 εκατομμύρια δολάρια για την διανομή πέντε ταινιών που παρουσιάστηκαν φέτος στο Sundance – τα περισσότερα που έχει επενδύσει ποτέ ένα στούντιο μέσα σε μια χρονιά.

Πιο συγκεκριμένα το Amazon πλήρωσε 13 εκατομμύρια δολάρια για την κωμωδία «Late Night» της Mindy Kaling με την Έμμα Τόμπσον (θυμηθείτε εδώ), 14 εκατομμύρια για το πολιτικό θρίλερ «The Report» με τον Adam Driver, 14 εκατομμύρια δολάρια για το δράμα «Brittany Rus A Marathon» του Paul Downs Colaizzo με την Jillian Bell, 5 εκατομμύρια δολάρια για το ημιαυτογραφικό δράμα «Honey Boy» του Shia LaBeouf και λίγο λιγότερο από ένα εκατομμύριο δολάρια για το ντοκιμαντέρ «One Child Nation».

Σύμφωνα με τον Marc Becker, σύμβουλο marketing της Tangent Agency που συνεργάζεται με όλα τα μεγάλα στούντιο του Χόλυγουντ, πολλές πλατφόρμες streaming επενδύουν σε ανεξάρτητες παραγωγές, οδηγώντας σε έναν «πόλεμο προσφορών» που δεν θα είναι βιώσιμος εφόσον δεν υπάρξει η αναμενόμενη ανταπόκριση από τους συνδρομητές τους.

 

ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση: 5 Φεβ. 2019, 22:51
Συντάκτης:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

H νέα ταινία της Ναντίν Λαμπακί, "Καπερναούμ", αποτελεί την...
13 ώρες
Στην Μεγάλη Βρετανία κάνουν πολλές αλλαγές στο σινεμά προωθώντας...
17 ώρες
Ο Ρον Χάουαρντ ετοιμάζει ένα ντοκιμαντέρ για μια από...
1 ημέρα