Άποψη: Η Furiosa που άξιζε, το hate των social και οι αίθουσες που υποφέρουν
Ναι αλλά δεν είναι σαν το Fury road..βαρέθηκα να το διαβάζω και να το ακούω.
Ποιός έχει υπογράψει συμβόλαιο με την επιτυχία, ποιός δεν έχει κάνει λάθη στη δουλειά του, γιατί πρέπει κάπου να τα ρίξουμε; Έτσι είναι η ζωή, συμβαίνουν αυτά.
Τα νέα απο το Αμέρικα δεν ήταν καλά: το Furiosa παγκοσμίως έχει φτάσει τώρα που μιλάμε κοντά στα 170 εκατομμύρια δολλάρια, όμώς εκεί το άνοιγμα του ήταν δραμάτικό με μια απόδοση του 'φτωχού' αριθμού των 25 χαρτιών.
Τις πταίει; Η ταινία ήταν κακή, η οικονομική κατάσταση των πολιτών, τραγική ο λιθοβολισμός των social που δεν αφήνει σε ησυχία κανέναν, ή όλα αυτά μαζί;
Όπως εδώ έτσι και στην Αμερική, τα πράγματα σε οικονομικό επίπεδο είναι σε άθλια κατάσταση. Αν δεν είσαι ασφαλισμένος την έβαψες, το american dream είναι καλό σαν τσιτάτο αλλά η ζωή είναι ακριβή και το να μαζέψει κάποιος την οικογένεια του να δεί ένα σινεμά με τα συναφή καθιστούν το σπορ απαγορεύτικό.
Για εμάς ας μη μιλήσουμε καλύτερα. Ο καφές πάει στα 5 ευρώ, οι ξαπλώστρες στα 50, η αποχή απο τις πρόσφατες εκλογές στο 60, η εργασιακή εκμετάλλευση στο άπειρο, όμως εδώ πάμε στον πόλεμο με το tik tok και το insta.
Κάποια multiplex εκτόξευσαν την τιμή του εισητηρίου, αλλά διαμαρτύρονται γιατί είναι άδειες οι αίθουσες.
Το σινεμά είναι το καλύτερο πράγμα στο κόσμο και δε θα έπρεπε να το πληρώνεις τόσο ακριβά.
Στην επαρχία που μένω, το Furiosa ημέρα Σάβατο είχε 30 άτομα στη πρώτη βδομάδα προβολής του, ενώ τη δεύτερη βδομάδα ήμασταν 4 άτομα ημέρα Τετάρτη. Τρίτη βδομάδα δεν υπήρξε.... για το Κind of Kindness του Λανθιμου δεν υπήρξε καν δεύτερη.
Ο Λάνθιμος πετσοκόφτηκε γιατί ήταν πολύ weird και τα θέματα του κάναν τσιζ, αλλά αναρωτιέμαι αν παρακολουθεί ο κόσμος ειδήσεις με όλο ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ που επικρατεί καθημερινά, οι ημίτρελοι χαρακτήρες του Λάνθιμου μας πείραξαν; Επίσης ΟΛΗ η φιλμογραφία του είναι πάρα πολύ weird (άλλοι φεύγουν τρέχοντας, άλλοι γουστάρουν και αυτο είναι νορμάλ) δεν κατάλαβα την επίθεση στη τελευταία του ταινία.
'Furiosa fought the world'
Δεν ήταν Fury Road αλλά ούτε και Mad Max.
To Fury Road ήταν ένα τσιτωμένο υπερθέαμα γύρω απο ένα κυνήγι, ενώ η τριλογία του Mad Max ήταν μια δυστοπική cult τριλογία που μπορεί χωρίς τον άγουρο Mel Gibson και τη αυστραλιανή καμικάζι σκηνοθεσία του Γιώργου Μηλιώτη καταγόμενου απο Έλληνες μετανάστες, να μην ήταν και τίποτα.
Η Furiosa ήταν ένα western εκδίκησης και μια απο τις καλύτερες ταινίες του 2024. Χαμός απο σχόλια και αρνητικές κριτικές γιατί δεν είχε ασταμάτητη δράση (παρόλο που όταν είχε -ήταν κορυφαία), γιατί δεν είχε μουσική ενώ στο κάστινγκ η πρωταγωνίστρια Taylor Joy ήταν υπερβολικά αδύνατη για το ρόλο ενώ ο Chris Hemsworth υπερβολικά κυνικός σαν Dementus.
'Oποιος είχε την τύχη να το παρακολουθήσει στο σινεμά, ο 79χρονος (!) George Miller έχει δημιουργήσει ένα πληθωρικό κόσμο που σε αφήνει με ανοιχτό στόμα και θά έπρεπε να ανταμειφθεί με γεμάτες αίθουσες.
Στο τέλος θα μας μείνει το Netflix και οι λοιπές πλατφόρμες με βομβαρδισμό μετριοτήτων, ο Rock θα παίρνει επιταγές γυρίζοντας άψυχα πράγματα ενώ η J-Lo θα μας σώζει απο εξωγήινους -κομήτες-alien μπορεί και όλα μαζί. Και το Σινεμά θα πεθάνει...
Η δύναμη των social δυστυχώς παρασέρνει πολύ κόσμο, καθώς κάποιοι χωρίς καν να δούν τη ταινία την είχαν θάψει κιόλας, γνωμούλες οτι το ορθόδοξο downloading θα μας περιμένει σιγά μη τραβηχτούμε μέχρι τον κινηματογράφο. Είναι απολύτως δεκτό να μήν αρέσουν σε όλους κάποιες ταινίες, αυτό όμως δε σημαίνει οτι πρέπει να σκουπιδιάσουμε ότι βρούμε στο πέρασμα μας.
Εμείς οι boomers θα γεμίσουμε το σινε Ναταλί στην επανέκδοση του The Crow προσεχώς (για μια ταινία που δεν είναι καν στο προσωπικό μου Τοp 30).
Και; Η ταινία είναι για σινεμά,έχει μείνει για πολλούς και διάφορους λόγους στην ιστορία και καλό θα ήταν να στηρίζουμε τις αίθουσες. Η απόδραση που προσφέρουν σε αυτούς τους άσχημους καιρούς είναι ανεκτίμητη, αν τυχόν τη χάσουμε θα είναι ήδη αργά....
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων