ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
'Οδηγός επιβίωσης στο "Lord of the Rings Marathon" ή αλλιώς μια Υπέροχη μέρα ''
Το fan boy Μίλτος Παπατριανταφύλλου ταξίδεψε από Λάρισα-Αθήνα για να δει την μαραθώνια τριλογία...
11 ώρες
Η Biennale της Αθήνας ζήτησε από την εταιρεία παραγωγής Top Cut να ετοιμάσει ένα διαφημιστικό σποτ, η δεύτερη το εμπιστεύτηκε τον ανερχόμενο Γιώργο Ζώη, ο τελευταίος εμπνεύστηκε από το θέμα της διοργάνωσης ("Monodrome")και δημιούργησε αυτό που βλέπετε δεξιά. Το βλέπετε εσείς, διότι ο πολύς κόσμος δεν θα το δει ποτέ.
Βλέπετε, η ΕΡΤ, σαν επίσημος χορηγός της Biennale ενοχλήθηκε από το "καυτό" θέμα του clip και έθεσε βέτο, με αποτέλεσμα να απαγορευτεί από τις κρατικές συχνότητες.
Σύμφωνα με τους "ιπποκόμους", το spot του Γιώργου Ζώη παραβιάζει το νόμο 1730 / 1987 (που καθορίζει τα της ΕΡΤ), καθώς και το ΠΔ 109 / 2010 (περί οπτικοακουστικών υπηρεσιών και της τηλεοπτικής διαφήμισης).
Μισό λεπτό. 2011 έχουμε ή 1972;
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων