Berlinale 2020: "The intruder" - Κριτική

Δημοσίευση: 23 Φεβ. 2020, 03:34
Συντάκτης:

Σύνοψη: Mια τραγουδίστρια μετζοσοπράνο που εργάζεται επίσης σε μεταγλωτίσεις ταινιών τρόμου, ανακαλύπτει ότι στις ηχογραφήσεις ακούγονται παράξενες σχεδον ασυναίσθητες βοές, ενώ βασανίζεται επίσης από εφιάλτες πως κάποια οντότητα μπαίνει στο σώμα της και την ζωή της, με μορφές οικείων προσώπων της, αλλά μόνο αν η ίδια τον αποδεχθεί.

<a href="/synenteyxeis/mpil-nai-o-haraktirismos-emporiko-einai-mia-poly-omorfi-lexi/65348">Μπιλ Νάι: "Ο χαρακτηρισμός εμπορικο είναι μια πολύ όμορφη λέξη"</a>ΣΧΕΤΙΚΑΜπιλ Νάι: "Ο χαρακτηρισμός εμπορικο είναι μια πολύ όμορφη λέξη"

Άποψη: Αν σας φαίνεται αστείο και λίγο ότι’νάναι όλο αυτό, έχετε απόλυτο δίκιο να ξέρετε. Πρόκειται για την πιο αποτυχημένη τανία που έχω δει τα τελευταία 10 χρόνια τουλάχιστον και σίγουρα την χειρότερη που έχω παρακολουθήσει στο Φεστιβάλ Βερολίνου από το 2011 που το καλύπτουμε με το MOVE IT.

H Αργεντινή Ναταλία Μέτα προσπαθεί να πειράξει τους κανόνες του μεταφυσικού και ψυχολογικού θρίλερ, αλλά αποτυγχάνει με πάταγο σε μια αφόρητα κουραστική προσπάθεια να θυμίσει το (όχι και κάτι φοβερό, αλλά σίγουρα ατμοσφαιρικό) Berberian Sound Studio του Πίτερ Στρίκλαντ, με την (όχι κακή πάντως) πρωταγωνίστρια να προσπαθεί να αποσυνδέσει το όνειρο με την πραγματικότητα, αλλά να μην την βοηθάει καθόλου το απαράδεκτο σενάριο.

Με το νεκρό πρώην φίλο της να ξεπροβάλει μπροστά της συχνά πυκνά, κάτι αόρατο να κινείται άτω από το σεντόνι της όταν κοιμάται, τους εισβολείς από άλλες χωροχρονικές διαστάσεις να προσπαθούν να μπουν στην ζωή της με ανθρωπόμορφες μορφές που όλοι έχουμε καταλάβει στο δίλεπτο εκτός μόνο από την ίδια, τους οποίους «πρώτα τους ακούει και μετά τους βλέπει», σε μια εντελώς απτυχημένη παραλλαγή του σχετικά πρόσφατου «It follows».

Προσθέστε ένα σωρό άλλες ασυναρτησίες που προσπαθούν να μασκαρευτούν κάτω από την ταμπέλα του camp, αλλά και ένα εξοργιστικό τέλος, μια παραλλαγή του Black Swan του Ντάρεν Αρονόφσκι που μόνο σαν κακό αστείο μπορεί να εκληφθεί και έχετε θεωρώμια πλήρη εικόνα μιας πραγματικά κακής ταινίας.

1 / 10

70ο Φεστιβάλ Βερολίνου. Οι βαθμολογίες του MOVE IT για τις ταινίες του Διαγωνιστικού:

The Intruder (1/10), Hidden Away (6/10), First Cow (7/10), The Salt Of Tears (4/10), All The Dead Ones (-), Undine (-), Delete History (-), My Little Sister (-), Siberia (-), The Woman Who Ran (-), Bad Tales (-), Never Rarely Sometimes Always (-), Berlin Alexanderplatz (-), Dau Natasha (-), The Roads Not Taken (-), Days (-), Irradiated (-), There Is No Evil (-)

 

Το 70ο Φεστιβάλ του Βερολίνου διεξάγεται 20 Φεβρουαρίου με 1 Μαρτίου 2020, το MOVE IT βρίσκεται εκεί με την πολυπληθέστερη αποστολή για ελληνικό μέσο και σας μεταφέρει για 10η συνεχή χρονιά όλα όσα συμβαίνουν μέσα και έξω από τις αίθουσες της αγαπημένης μας ευρωπαϊκής πόλης, στο ειδικά διαμορφωμένο section μας.

 

 

Πρώτη δημοσίευση: 23 Φεβ. 2020, 03:34
Ενημέρωση: 23 Φεβ. 2020, 03:56
Συντάκτης:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos