Σύνοψη: Μια νεαρή κοπέλα, η Τζούλια, ανησυχεί για το αγόρι της, τον Χολτ, που έχει φύγει για σπουδές σε άλλη πολιτεία, καθώς, ξαφνικά, χάνει κάθε επαφή μαζί του. Όταν μαθαίνει πως το αγόρι της ερευνά μια σκοτεινή υποκουλτούρα αναφορικά με μια μυστηριώδη βιντεοκασέτα που λέγεται πως σκοτώνει, επτά ημέρες μετά, όποιον την παρακολουθεί, η Τζούλια θυσιάζεται για να σώσει το αγόρι της, βλέπει η ίδια το βίντεο κι ανακαλύπτει κάτι τρομακτικό: υπάρχει “μια ταινία μέσα στην ταινία” που δεν την έχει δει ποτέ κανείς. Με το χρόνο να είναι εχθρός, η Τζούλια ξεκινά έναν αγώνα δρόμου να τερματίσει την κατάρα και να σπάσει το φαύλο κύκλο του αίματος.

Άποψη: Όταν είχε βγει το πρώτο «Ring», σκηνοθετημένο από τον Γκορ Βερμπίνσκι (μετέπειτα «ενορχηστρωτή» του υπερεπιτυχημένου franchise των «Πειρατών της Καραϊβικής»), δεν άργησε να αποδειχτεί με διαφορά το καλύτερο (αμερικανικό) remake j-horror ταινίας από όλα όσα ακολούθησαν έκτοτε. Εξάλλου ήταν μια ταινία που περιείχε κάποιες γνήσιες στιγμές τρόμου, ενώ ένας από τους βασικότερους λόγους αυτής του της επιτυχίας ήταν και η παρουσία της Ναόμι Γουότς στον βασικό πρωταγωνιστικό ρόλο, μιας – πιστοποιημένα – από τις καλύτερες ηθοποιούς της γενιάς της.

Σήμερα, αρκετά χρόνια μετά το συμπαθές πρώτο sequel, έχουμε ένα νέο, όχι «Ring», αλλά «Rings». Και αυτό είναι, ουσιαστικά, και το... μοναδικό πράγμα που προξενεί τρόμο, καθώς, εμμέσως πλην σαφώς, φανερώνει τον ευσεβή πόθο των παραγωγών να προχωρήσουν σε ένα νέο franchise, κάτι που υποδηλώνεται ξεκάθαρα και από το «ανοιχτό» φινάλε του φιλμ. Μόνο που η κεντρική ιδέα του στοιχειώματος που «αναδύεται» από μια βιντεοκασέτα και οδηγεί σε φριχτό θάνατο όσους έρχονται σε επαφή μαζί της(του) φαντάζει πια αρκετά ξεπερασμένη σε όσους είχαν απολαύσει κάποτε το φιλμ του Βερμπίνσκι, ενώ οι νεότερες γενιές ενδέχεται να το βρουν μέχρι και αστείο.

Κι ας μην είναι διόλου αυτός ο στόχος του δημιουργικού team της ταινίας, που αντιμετωπίζει τα πάντα με μια... ανελέητη σοβαροφάνεια, ξεχνώντας ολωσδιόλου, ωστόσο, πως βασικός στόχος μιας ταινίας τρόμου είναι να εμπνέει τρόμο. Αυτό επ’ ουδενί δεν συμβαίνει εδώ, με την πλοκή να αναλίσκεται σε θεωρίες περί μεταθανάτιας ζωής, οι οποίες θα μπορούσαν ενδεχομένως να παρουσιάζουν κάποιο ενδιαφέρον, αν βοηθούσε το σενάριο ή έστω οι ερμηνείες. Τίποτα από τα δύο, όμως, δεν συμβαίνει εδώ και πολύ σύντομα ο θεατής, παραδομένος στην ανία που προξενούν τα κλισέ που διαδέχονται το ένα τ’ άλλο, από ένα σημείο και μετά αρχίζει να αναρωτιέται γιατί η υπόθεση, αντί για το «Ring», θυμίζει όλο και περισσότερο το δεύτερο μισό του «The Eye» (ενός άλλου θαυμάσιου horror ασιατικής προέλευσης, που, όμως, είχε ατυχήσει στην αμερικανική διασκευή του).

Το μόνο που, ίσως, αξίζει να κρατήσουμε τελικά από το «Rings», είναι η εντυπωσιακή εναρκτήρια και... εναέρια σεκάνς (όπου εμφανίζεται και η γνωστή μας από τη «θητεία» της στα «American Horror Story» και «The Strain» Lizzie Brochere), η οποία, δυστυχώς, μάς άφησε με την απραγματοποίητη υπόσχεση πως θα παρακολουθούσαμε κάτι της προκοπής. Για να μην μιλήσω για το παραπλανητικό trailer...   

Πρώτη δημοσίευση: 2 Φεβ. 2017, 12:08
Ενημέρωση: 9 Φεβ. 2017, 06:11
Τίτλος:
Rings (Rings: Σήμα Κινδύνου 3)
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
102
Εταιρία διανομής: 
Release: 
2 Φεβρουαρίου 2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos