Σύνοψη: Η Harriet και ο Peter είναι ένα ανδρόγυνο που θέλει οπωσδήποτε να βρει λεφτά, γιατί τα χρωστάνε στην Irina. Για να τα βρουν θα πρέπει να κλέψουν το δαχτυλίδι που φοράει η Jackie, η πρώην του Peter, το οποίο της το έδωσε ο νέος της σύντροφος, ο σκηνοθέτης Gabriel Anderson. Ωστόσο, το ένα ευτράπελο θα διαδέχεται το άλλο.

Άποψη: Οι ληστείες είναι της μόδας τελευταία, με την ισπανική σειρά του Netflix, «La casa de papel» να έχει αγαπηθεί ιδιαιτέρως, και άλλωστε το αξίζει απόλυτα, ή οι ταινίες «Η Συμμορία των 8» και «Η Ληστεία» να παίζονται ακόμα σε θερινά σινεμά, παρακολουθώντας τους ήρωες κατά την διάρκεια ληστειών. Το «Con is On» προστίθεται σε αυτόν τον φετινό καταιγισμό κινηματογραφικών ληστειών, μόνο που τόσο για το καλό των θεατών, όσο και για την υστεροφημία των ηθοποιών που παίζουν, θα προτιμούσαμε να την δούμε όταν θα την είχαν δουλέψει περισσότερο οι συντελεστές, και όχι σε αυτόν τον ορυμαγδό ασυναρτησίας και κενότητας.

Πολλές φορές δυσκολευόμαστε να περιγράψουμε μία ταινία λόγω πληθώρας γεγονότων, που μας κάνει να σκεφτόμαστε από πού θα πιάσουμε το νήμα και άλλες φορές δυσκολευόμαστε γιατί δεν γίνεται απολύτως τίποτα, οπότε τι να πεις? Στην προκειμένη περίπτωση συμβαίνει προφανώς το δεύτερο. Ένα λαμπερό καστ ταλαντούχων πρωταγωνιστών, όπως η Uma Thurman και ο Tim Roth στους ρόλους του πρωταγωνιστικού διδύμου, ή ο απολαυστικός Stephen Fry στο ρόλο ενός όχι και τόσο ευλαβούς ιερέα, μέχρι την Sofia Vergara και την Parker Posey, που είχε κλέψει τις εντυπώσεις στην ταινία του Woody Allen «Irrational Man», αλλά και στο «Café Society» (και ας έλεγε ο σπουδαίος Woody ότι την επέλεξε γιατί του άρεσε να λέει το όνομά της στα γυρίσματα…) καταλήγει να μοιάζει ένα μάτσο ανέμπνευστων γελωτοποιών. Οι περισσότεροι παίζουν σχεδόν κακά, ενώ σε καμία περίπτωση δεν τους λες ατάλαντους, σε ρόλους που δεν φαίνεται να είναι γραμμένοι από σεναριογράφο, ή αν είναι, σίγουρα από κάποιον μεθυσμένο, διότι το  μόνο που κάνουν καθ’ όλη την διάρκεια της ταινίας είναι να πίνουν το ένα μαρτίνι μετά το άλλο (ναι, δεν είναι υπερβολή, η μισή διάρκεια της ταινίας είναι οι ήρωες που πίνουν).

Σε σκηνοθεσία του James Oakley («The Devil You Know»), η ταινία έχει μία ξεπερασμένη αισθητική, που είναι εμφανής ακόμα και από τους τίτλους αρχής, που μπροστά τους οι τίτλοι αρχής των ταινιών του Χίτσκοκ μοιάζουν μεταμοντέρνοι. Η ίδια αισθητική συνεχίζεται και στην ταινία, θυμίζοντας πολλές φορές, ιδίως ως προς τις υπερβολές που διαθέτει, καλτ ταινία των 80s, ή b movie περασμένης δεκαετίας. Σε αντίθεση όμως με εκείνες, που πολλές φορές αποδεικνύονται καλύτερες από όσο είχαν θεωρηθεί, το «Con is On» είναι δημιούργημα της σημερινής εποχής, με απλώς άστοχη κατεύθυνση.

Το σενάριο του σκηνοθέτη και του Alex Michaelides («The Devil You Know») εμφανώς απουσιάζει, γιατί όλη και όλη η πλοκή είναι δύο εκνευριστικοί τύποι, που δεν ξέρεις τίποτα γι αυτούς, προσπαθούν να κλέψουν  ένα δαχτυλίδι και ανάμεσα σε άλλα τι κάνουν? Πίνουν! Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει η διάθεση, ή το ταλέντο, να αναλύσουν οποιονδήποτε ήρωα ή οποιαδήποτε υπόθεση. Ως αποτέλεσμα, απλώς περιφέρονται  οι πρωταγωνιστές, φυσικά μεθυσμένοι, και ξεπετάγονται κάποιοι δευτερεύοντες χαρακτήρες, που δεν έχουν τίποτα να προσθέσουν στην ταινία. Εννοείται πως το τέλος είναι τόσο αναμενόμενο, όσο μία παιδική ταινία. Κρίμα που ένα τέτοιο καστ χαραμίστηκε τόσο άδοξα.

Πρώτη δημοσίευση: 12 Ιουλίου 2018, 12:31
Ενημέρωση: 19 Ιουλίου 2018, 01:46
Τίτλος:
The con is on (SOS Έρχονται οι Βρετανοί)
Είδος: 
Σκηνοθεσία: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
90
Εταιρία διανομής: 
Release: 
12 Ιουλίου 2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos