Baywatch

Πανοραμα Ευρωπαικου Κινηματογραφου

Σύνοψη: Ο αφοσιωμένος ναυαγοσώστης Mitch Buchannon και η υπόλοιπη ομάδα του έχουν αναλάβει να προστατεύσουν την παραλία τους από κάθε πιθανό κίνδυνο, έχοντας ουσιαστικά… πάρει το ρόλο της τοπικής αστυνομίας. Όταν στην ομάδα έρχονται να προστεθούν νέα μέλη, μεταξύ των οποίων και ο ξεπεσμένος πρώην Ολυμπιονίκης Matt Brody ο οποίος αρνείται να ακολουθήσει τις οδηγίες της ομάδας, κόντρα θα δημιουργηθεί ανάμεσα σε αυτόν και τον Mitch. Η ομάδα όμως θα χρειαστεί να συνεργαστεί όταν ανακαλύψουν ότι στην παραλία γίνεται διακίνηση ναρκωτικών, πίσω από την οποία βρίσκεται η μυστηριώδης Victoria Leeds, οπότε και θα προσπαθήσουν να την ξεσκεπάσουν με κάθε τίμημα…

Άποψη: Το κινηματογραφικό reboot της 90s τηλεοπτικής σαπουνόπερας “Baywatch”, μιας σειράς που έγινε θρύλος κυρίως λόγω των καλογυμνασμένων ανδρικών και γυναικείων σωμάτων και του… στήθους της Pamela Anderson, ήταν ένα project που εξ αρχής φαινόταν δύσκολο να πετύχει. Πράγματι, πώς η camp, trashy ατμόσφαιρα του original “Baywatch” θα μπορούσε να μεταδοθεί στο κινηματογραφικά ωριμότερο κοινό και politically correct σινεμά του 2017, χωρίς να επιδοθεί απλά σε μια στείρα εκμετάλλευση των νοσταλγικών συναισθημάτων του 40-something κοινού, αλλά καταφέρνοντας να έχει ευρεία απεύθυνση και στο νεότερο ηλικιακά κοινό;

Την απάντηση έδωσε πρώτο το (κατά πολύ ανώτερο βέβαια)  “21 Jump Street”, με τη μαγική φόρμουλα της αυτοαναφορικότητας και της σάτιρας: αστεία για τη συνεχή κίνηση σε slow-motion των γυναικών ναυαγοσωστριών, αυτοσαρκασμός ως προς τα cheesy στοιχεία της σειράς, η (priceless) στιγμή που ο Dwayne Johnson αποκαλεί το χαρακτήρα του Zac Effron “High School Musical”, είναι μερικοί μόνο από τους τρόπους που το καινούριο “Baywatch”, με τον Seth Gordon του “Horrible Bosses” στη σκηνοθετική καρέκλα, μας δείχνει ότι δε θέλει να πάρει καθόλου τον εαυτό του στα σοβαρά.

Δεν το καταφέρνει πάντα βέβαια και στο δεύτερο μισό του χάνει αρκετή από τη φρεσκάδα και τον αυθορμητισμό του πρώτου μισού, καταφεύγοντας σε μια generic ανάπτυξη της πλοκής και υπερτονίζοντας τα στοιχεία του μυστηρίου και τα κλισέ τους. Το μοντάζ ήταν αρκετά αδούλευτο, με πολλές σκηνές να μη δένουν επαρκώς μεταξύ τους, και οι ερμηνείες μέτριες, πέραν του παραδόξως απολαυστικά αστείου The Rock που κρατά κυριολεκτικά και μεταφορικά την ταινία στις πλάτες του. Τα χυδαία και σεξιστικά αστεία προφανώς δε λείπουν, όπως και τα ηδονοβλεπτικά πλάνα στα κορμιά της Kelly Rohrbach και της Alexandra Daddario, χωρίς να ξεφεύγουν όμως ποτέ από τα politically correct πλαίσια. Το “Baywatch” δεν είναι από τα πιο επιτυχημένα reboots που έχουμε δει τελευταία, παραμένει όμως ένα διασκεδαστικό, καλοκαιρινό guilty pleasure και ως τέτοιο, τα καταφέρνει αρκετά καλά.

Δημοσίευση: 1 Jun 2017, 15:25
Συντάκτης: 
Είδος: 
Σκηνοθεσία: 
Χώρα: 
Έτος: 
Διάρκεια: 
116
Εταιρία διανομής: 
Release: 
1 Ιουνίου 2017
Filmschool.gr - Σεμινάρια Σκηνοθεσίας

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

in-edit 2017
Το μεγαλύτερο φεστιβάλ μουσικού κινηματογράφου στον κόσμο επιστρέφει στη...
4 ώρες
Στόρι: Το 1979, δύο πράκτορες του FBI συστήνουν μια...
5 ώρες
the alienist
Μια πολύ ενδιαφέρουσα σειρά μυστηρίου ετοιμάζεται να προβάλει το...
5 ώρες

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
UIP
58070
Feelgood
16875
Tanweer
15000
Odeon
11036
Feelgood
8834