Μην προσπερνάτε τους τίτλους μιας ταινίας!

Δημοσίευση: 10 Νοε. 2017, 16:04

“Εδώ και καιρό πιστεύω πως η προσήλωση του κοινού στην ταινία πρέπει να ξεκινά από το πρώτο κιόλας καρέ. [...] Φαίνεται πως υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιούμε τους τίτλους με ένα καινούργιο τρόπο. Να δημιουργούμε μια ατμόσφαιρα για την ιστορία που πρόκειται να διηγηθούμε.”

Αυτά σημειώνει αναφερόμενος στους τίτλους αρχής των ταινιών ο Saul Bass, γνωστός graphic designer και υπεύθυνος για τις θρυλικές αφίσες των Vertigo, Anatomy of a Murder και The Shining μεταξύ άλλων.

Είναι αυτή η χρήση τόσο των τίτλων αρχής όσο και των τίτλων τέλους που πραγματεύεται το video essay How to use Film Titles Creatively. Αναλύοντας τους τίτλους ταινιών όπως το Up in the Air, The Avengers, Blue Valentine και Fahrenheit 451 το video επιχειρεί να εξερευνήσει το πως αυτοί συστήνουν τον θεατή στο ύφος και τον τόνο της ταινίας, πως συμβάλλουν στην αφήγηση ή πως αυξάνουν το αντίκτυπο της. Το video εκμεταλλευόμενο το έξυπνο μοντάζ του υπογραμμίζει με γλώσσα και ύφος κατανοητό αλλά και διασκεδαστικό την σημασία αλλά και τη καλλιτεχνική αξία που μπορεί να δωθεί στους τίτλους μιας ταινίας.  

Μυρτώ Νίκα

CLIP

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Δε θες να χάνεις κλιπ;
Εγγράψου στο youtube κανάλι μας!
LATE NIGHT WITH THE DEVIL, από την Spentzos LATE NIGHT WITH THE DEVIL, από την Spentzos