Τα διαφημιστικά σποτ στον τελικό του Super Bowl
Το τηλεοπτικό κοινό που παρακολουθεί κάθε χρόνο τον τελικό του SuperBowl ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια, έτσι συνέβη και με τον εφετινό τελικό στο Χιούστον.
Κάθε εταιρεία που επιθυμούσε να διαφημίσει το προϊόν της στη διάρκεια του τελικού, θα έπρεπε να πληρώσει 5 εκατομμύρια ευρώ για 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου.
Δείτε βίντεο με τα διαφημιστικά σποτ που προβλήθηκαν και στα οποία εμπλέκονται άνθρωποι του κινηματογράφου:
ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
17/04 - 16:00
"Maxxxine": Η Μία Γκοθ απόλυτη slasher ηρωίδα
18/04 - 13:02
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων