Αφιέρωμα: Από την κινηματογραφική οθόνη στο σανίδι

Δημοσίευση: 20 Ιαν. 2016, 20:07

Από την Γιόλα Χριστούλα

Το MOVE IT αγαπά και στηρίζει το θέατρο, πόσω μάλλον όταν αυτό εμπνέεται από τη μεγάλη οθόνη.

Μια επιλογή από θεατρικές παραστάσεις στην Αθήνα (οι οποίες ήδη παρουσιάζονται με επιτυχία ή κάνουν πρεμιέρα σύντομα), που αποτελούν διασκευή γνωστών και βραβευμένων κινηματογραφικών ταινιών, καλύπτοντας μια ενδιαφέρουσα γκάμα ειδών και θεματολογίας. Η δύναμη της 7ης Τέχνης μετουσιώνεται λοιπόν και σε αξέχαστη θεατρική εμπειρία.Δείτε τα και περιμένουμε τη γνώμη σας!

ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ

Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών / Κεντρική Σκηνή. 20-31 Ιανουαρίου 2016

Μισαλλοδοξία (Intolerance): Η μνημειώδης, τρίωρη, σπονδυλωτή, βωβή ταινία του David Wark Griffith (1875-1948), για την οποία έχει ειπωθεί πως μπορεί κάλλιστα να σταθεί δίπλα στην 5η Συμφωνία του Μπετόβεν και τα αριστουργήματα του Μιχαήλ Άγγελου. Στο κινηματογραφικό αυτό έργο τέχνης του 1916 εξετάζεται, μέσα από τέσσερις ιστορίες, η μισαλλοδοξία –εθνική, πολιτική, θρησκευτική και ταξική– ως μια παθογένεια της ανθρωπότητας, αθεράπευτη ανά τους αιώνες: από την πτώση της αρχαίας Βαβυλώνας μέχρι τη Σταύρωση του Ιησού και από τη Νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου μέχρι την ταξική πάλη των αρχών του 20ού αιώνα. 

«Η συνύπαρξη των ανθρώπων στη Γη μεταφέρεται σαν ένας εμφύλιος διαρκείας» επισημαίνει η σκηνοθέτις Ιώ Βουλγαράκη, δημιουργός θεαμάτων εξαίσιας ατμόσφαιρας, ιλαροτραγικών τόνων και αμείωτου πάθους. Στη δική της Μισαλλοδοξία, δραματοποιεί μόνο την τελευταία ιστορία της ταινίας, όπου ένας  αθώος καταδικάζεται για ένα έγκλημα που δεν διέπραξε ποτέ, με φόντο τον άγριο καπιταλισμό και πουριτανισμό της Αμερικής του 1914-15, και συνθέτει με σημερινούς θεατρικούς όρους ένα βωβό μουσικοθεατρικό έπος γύρω από το δίπολο «αδιαλλαξία Vs αλληλεγγύη». Ένας δεκαμελής θίασος πρωταγωνιστών και ένα κουαρτέτο, σε πρωτότυπη μουσική του Θοδωρή Αμπαζή, συμπράττουν μαζί της σε αυτό το πολλά υποσχόμενο θέαμα πολιτικής, κοινωνικής και υπαρξιακής αυτογνωσίας που θέτει το ερώτημα: «“Εμείς” ή οι “άλλοι” πάντα. Μα γιατί “πάντα”;»

DOGVILLE

Θέατρο Ακροπόλ

Έστω ότι το Dogville είναι μια μικρή πόλη. Σ’ αυτό το μέρος τα ουράνια δεν συνηθίζουν να βρέχουν δώρα, μέχρι την νύχτα που θα φανερωθεί μπροστά τους η νεαρή Γκρέης, η όμορφη φυγάς. Κυνηγημένη από μία ομάδα γκάγκστερ, θα αναζητήσει καταφύγιο και σε αντάλλαγμα οι κάτοικοι της πόλης, θα επωφεληθούν απ’ την εργασία της. Οι μέρες θα περάσουν. Το Dogville θα δείξει τα δόντια του και η Γκρέης τη Χάρη της. Σύντομα το Dogville θα ανήκει στο παρελθόν. Στη θεατρική αυτή μεταφορά της αλληγορικής ταινίας (2003) του Δανού Λαρς Φον Τρίερ, πρωταγωνιστεί η Γιούλικα Σκαφιδά.

ΔΑΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ

Εθνικό Θέατρο / Νέο Ρεξ. Πρεμιέρα: 21 Ιανουαρίου 2016

Το τρυφερό, βαθιά συναισθηματικό έργο του Λαρς Φον Τρίερ, με τις δύο εκδοχές του (κινηματογραφική και  θεατρική) είναι ένας ύμνος στην πίστη και την αφοσίωση και ένας θρίαμβος της αγάπης, που με τη δύναμή της αγγίζει και ίσως ταυτίζεται με το Θεό.  Μπες πορεύεται μόνη της μέσα σε ένα αφιλόξενο περιβάλλον, που τη γεμίζει συστηματικά με ενοχές. Ο «αλαφροΐσκιωτος» χαρακτήρας της δεν κλείνεται σε αυστηρά πλαίσια και η συμπεριφορά της καταργεί τα στερεότυπα. Ο  γάμος της με ένα πρόσωπο που δεν είναι αποδεκτό στην τοπική κοινωνία προκαλεί το κοινό αίσθημα. Εκείνη, ωστόσο, επιλέγει το δρόμο στον οποίο την οδηγεί η αθωότητα, η αγάπη  και το ισχυρό ένστικτο. Ένα δρόμο αυταπάρνησης, αυτοθυσίας και ανύψωσης, που δικαιώνει την τελική της επιλογή, όσο ακραία και αν μοιάζει. Η Ρούλα Πατεράκη υπογράφει την μετάφραση (μαζί με τον Αντώνη Γαλέο), τη σκηνοθεσία, την δραματουργία και την σκηνική προσαρμογή. Πρωταγωνιστούν η Ιωάννα Τσιριγκούλη και ο Άκης Σακελλαρίου.

FESTEN

Θέατρο Baumstrasse. Πρεμιέρα: 18 Ιανουαρίου 2016

Η πολυβραβευμένη ταινία του Τόμας Βίντερμπεργκ ‘Festen’ (Oικογενειακή Γιορτή, 1998), και ίσως το καλύτερο δείγμα του «Δόγματος 95», μεταφέρεται επί σκηνής σε σκηνοθεσία Μιχάλη Πανάδη. Χαρακτηρίζεται ως ένα αριστοτεχνικό εκρηκτικό ψυχολογικό θρίλερ, μια σκοτεινή κωμική γιορτή που δε θα ξεχάσει ποτέ κανείς. Ο Χέλγκε γιορτάζει τα εξηκοστά του γενέθλια σε ένα απομονωμένο παλιό σπίτι της δανέζικης εξοχής, έχοντας συντροφιά την αγαπημένη του οικογένεια, τη γυναίκα του, τα παιδιά του, συγγενείς και φίλους. Ο Κρίστιαν, ως μεγαλύτερος γιος, θα κάνει την πρώτη πρόποση. Παγιδευμένοι στο σπίτι της οικογένειας, οι καλεσμένοι θα έρθουν αντιμέτωποι με ακραίες αποκαλύψεις και απαγορευμένες αλήθειες, που θα ταράξουν συθέμελα την οικογενειακή γαλήνη και τον καθωσπρεπισμό της αστικής τάξης.

Το ‘Festen’ είναι ένα μανιφέστο εξαιρετικά αφιερωμένο στη σύγχρονη αστική και μεσοαστική τάξη. Μια μελέτη για την κοινωνική βιτρίνα, τον κοινωνικό ψυχαναγκασμό, την κοινωνική ματαιοδοξία και τον κοινωνικό αποκρυφισμό. Μια οικογενειακή αλληγορία που με επιστημονική ακρίβεια και αφοπλιστικό χιούμορ, εκθέτει πόσο βρώμικα μπορεί να είναι τα σώματα κάτω από λαμπερά ρούχα, πόσο μίσος μπορεί να κρύβει ένα χαμόγελο, πόσο τρόμο ένα σταθερό βήμα και άλλα τόσα ''πόσο'' που δομούν τη σύγχρονη δυτική σκέψη και δράση. Κυρίως, όμως, είναι ένα έργο ποιητικό, κατά τον τρόπο και με την αξία του Στρίντμπεργκ, του Ίψεν, του Κασσαβέτη και του Άντερσον, που επιλέγει να μιλήσει για κάθε μορφή και εκδοχή βίας αποφεύγοντας να ασχοληθεί με όλες τις μορφές και όλες τις εκδοχές της.

MARVIN'S ROOM

Πολυχώρος VAULT

Ταυτόχρονα με με το Globe Theatre στο Chicago και με αφορμή την επέτειο 25 χρόνων από το 1ο ανέβασμα του έργου, το πολυβραβευμένο οικογενειακό δράμα του Scott McPherson, ‘Marvin's Room’ παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Δημήτρης Καρατζιάς και πρωταγωνιστούν η Αθηνά Τσιλύρα, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου.

Πρόκειται για ένα από τα πιο αστεία και συγκινητικά έργα για την αναζήτηση, την αξία και την ανάγκη του κάθε ανθρώπου να βρει, να αποκτήσει, να κρατήσει μια οικογένεια. Ένα κοινωνικό έργο, γεμάτο ανθρωπιά, χιούμορ και τρυφερότητα, που αποδομεί, καυτηριάζει αλλά ταυτόχρονα εξυψώνει το θεσμό της οικογένειας. Ο McPherson αντιμετωπίζει με έναν μοναδικό κωμικοτραγικό τρόπο την κάθε αρώστεια, την ιδέα του Θανάτου, την ελπίδα, την ανιδιοτελή αγάπη.  Στην ομώνυμη ταινία του 1996, σε σκηνοθεσία Jerry Zaks, έπαιζαν οι Meryl Streep, Diane Keaton (ερμηνεία για την οποία προτάθηκε για Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου), Leonardo DiCaprio, Robert De Niro.

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ADAMS, THE MUSICAL

Θέατρο Βέμπο. Πρεμιέρα: 27 Ιανουαρίου 2016

Η πιο παράξενη και αστεία οικογένεια ετοιμάζει τη βαλίτσα της κι έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Μετά από τη μεγάλη ιστορία της, ως κόμικ, τηλεοπτική σειρά και δυο πολύ επιτυχημένες κινηματογραφικές ταινίες, η "Οικογένεια Άνταμς" μεγάλωσε, ωρίμασε και αποφάσισε να γίνει και μιούζικαλ στο Μπρόντγουεϊ και σε όλη την Αμερική, καθώς και σε πολλές άλλες πρωτεύουσες του κόσμου.

Το επιτυχημένο και πολυβραβευμένο μιούζικαλ έρχεται τώρα για πρώτη φορά στη χώρα μας, σε σκηνοθεσία και απόδοση κειμένου–στίχων της Θέμιδας Μαρσέλλου. Μια ξεκαρδιστική μαύρη μουσική κωμωδία, με 27 ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές, τρία μικρά ταλαντούχα παιδιά και ζωντανή ορχήστρα, θα μας ταξιδέψει με τα βραβευμένα τραγούδια και το μοναδικό χιούμορ της. Το θέμα; H αγάπη! Η κόρη της οικογένειας μεγάλωσε και ερωτεύτηκε ένα φυσιολογικό αγόρι που έρχεται με τους γονείς του για να γνωρίσει την οικογένεια Άνταμς. Τι θα συμβεί με τις δυο οικογένειες; Τι είναι φυσιολογικό και τι όχι; Θα καταφέρει τελικά να κερδίσει η αγάπη; Αν είσαι Άνταμς, όλα μπορούν να συμβούν… Ερμηνεύουν οι Αντώνης Καφετζόπουλος, Μαρία Σολωμού, Κωνσταντίνος Καζάκος, Ευαγγελία Μουμούρη, Demy, κ.α.

ΘΕΕ ΜΟΥ, ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑΜΕ;

Θέατρο Γκλόρια

Αν η γαλλική ταινία και μεγάλη εισπρακτική επιτυχία της προηγούμενης σεζόν (Qu'est-ce qu'on a fait au Bon Dieu?, 2014) συζητήθηκε για την ευρηματικότητά της, το χιούμορ της, την εύστοχη κριτική της απέναντι στον συγκαλυμμένο ρατσισμό της καθημερινότητας με τον «παλιό καλό τρόπο» των λαϊκών ταινιών του '60 όπου ο μέσος άνθρωπος ταυτιζόταν με τους ήρωες καθώς ήταν πράγματι ένας από αυτούς,  η θεατρική μεταφορά του Λάκη Λαζόπουλου ίσως είναι κάτι περισσότερο. 

Γνωρίζοντας πολύ καλά τον μέσο Έλληνα του σήμερα, ο ταλαντούχος σκηνοθέτης-συγγραφέας-ηθοποιός αναδεύει για μια ακόμη φορά τον «ψυχισμό της φυλής», αναδεικνύοντας τις καλά κρυμμένες αλήθειες, τα κοινά μυστικά και τα ακατάληπτα ψεύδη που διαμορφώνουν τα αντανακλαστικά της συμπεριφοράς μας απέναντι σε ένα τόσο σημερινό και τόσο ιδιότυπο ζήτημα, όπως αυτό της πολυπολιτισμικότητας και της ανάγκης συμβίωσης με τον «άλλον». Η επιστροφή του Λάκη Λαζόπουλου  στο θέατρο έρχεται να  σηματοδοτήσει την "ανάγκη" του καλλιτέχνη να μας φορτίσει με τη μοναδική του ενάργεια και ενέργεια, εδώ, τώρα σ' αυτή την εποχή όπου όλα αλλάζουν. Πρωταγωνιστούν οι Λάκης Λαζόπουλος, Μαρία Καβογιάννη και Τζένη Θεωνά.

ΑΝΤΡΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ

Θέατρο Λαμπέτη

Η παράσταση που εμπνεύστηκε από το έργο ‘Full Monty’ (1997) και αποτέλεσε  μεγάλη εισπρακτική επιτυχία, έχει την υπογραφή των Θανάση Παπαθανασίου & Μιχάλη Ρέππα σε απόδοση και σκηνοθεσία. Σε μια επαρχιακή πόλη της Ελλάδας μια αντροπαρέα που δοκιμάζεται από αρκετά και διαφορετικά οικονομικά προβλήματα, αποφασίζει να τα λύσει με έναν πρωτότυπο τρόπο. Η απελπισία τους αυτή οδηγεί στην σκηνή έναν φούρναρη (Κώστας Ευρυπιώτης), έναν καφετζή (Κώστας Αποστολάκης), έναν ταξιτζή (Τόνυ Δημητρίου), έναν δημοτικό υπάλληλο (Μάνος Παπαγιάννης) και έναν σπουδαστή (Πάρης Σκαρτσολιάς) να γίνουν στρίπερ. Η παράδοξη επιλογή τους να βγάλουν χρήματα χορεύοντας γυμνοί αναστατώνει την ζωή τους, την μικρή πόλη και τις γυναίκες τους.  Άντρες έτοιμοι για όλα. Πέντε άνδρες και πέντε γυναίκες σε μια περίεργη συγκυρία, παίρνουν θέση και ξεπερνούν τον εαυτό τους σε μια καινούργια απολαυστική διασκευή της γνωστής παράστασης, στο ίδιο θέατρο, με νέα διανομή.

Οι τρεις ακόλουθες επιλογές βασίζονται μεν σε ήδη ‘κλασικά’ θεατρικά ή λογοτεχνικά έργα, έγιναν δε ευρέως γνωστά και αγαπήθηκαν εξίσου μέσω της κινηματογραφικής τους μεταφοράς.

Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ

Θέατρο Αθηνών

Η πολυβραβευμένη διεθνώς κοινωνική κωμωδία «Ο Θεός της Σφαγής» της Γιασμίνα Ρεζά, παρουσιάζεται, σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη. Ο ίδιος, μετά την μεγάλη επιτυχία του ‘Πουπουλένιου’, συνεχίζει να μας προτείνει σημαντικά έργα του σύγχρονου ρεπερτορίου και συμπράττει επί σκηνής με σπουδαίους συμπρωταγωνιστές τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, τη Στεφανία Γουλιώτη και τη Λουκία Μιχαλοπούλου.

Δύο  εντεκάχρονα αγόρια τσακώνονται στο πάρκο και το αποτέλεσμα του καβγά τους είναι μώλωπες, σκισμένα χείλη και δυο κατεστραμμένα δόντια. Οι γονείς του θύματος καλούν τους γονείς του θύτη στο σπίτι τους. Τέσσερις ενήλικες, καλλιεργημένοι και πολιτισμένοι, συζητούν το πρόβλημα κι αναζητούν ευγενικά μια λύση. Λίγη ώρα μετά, τους βρίσκουμε να συμπεριφέρονται πιο ανώριμα και βάρβαρα από τα παιδιά τους. Τα ζευγάρια επιτίθενται το ένα στο άλλο, οι γυναίκες στους  άνδρες, οι άνδρες στις γυναίκες, ώσπου στο τέλος είναι όλοι εναντίον όλων. Ο Θεός της Σφαγής εμφανίζεται, ένα χάμστερ εξαφανίζεται, και κάθε ενήλικη, πολιτισμένη συμπεριφορά δίνει τη θέση της στον ανήλικο εαυτό και στα ζωώδη ένστικτα που οι τέσσερις ήρωες κρύβουν μέσα τους.

Έχει λοιπόν χαθεί «η τέχνη της ειρηνικής συνύπαρξης»; Είναι μάταιο να προσπαθούμε να ζήσουμε πολιτισμένα; Υπάρχει άλλος θεός στην δυτική κοινωνία σήμερα, εκτός απ’ τον Θεό της Σφαγής; Η Ρεζά, με εξαιρετική ακρίβεια και καυστικό, ακραίο χιούμορ, ανατέμνει τον δυτικό άνθρωπο, φανερώνει το ζώο στην ψυχή του και διαλύει ένα σαλόνι όπως ακριβώς διαλύεται η κοινωνία μας, σαρώνοντας κάθε έννοια πολιτικής ορθότητας. Αυτό που μένει, όταν υποχωρήσει ο Θεός της Σφαγής, είναι η ανάγκη μας να βρούμε «μια ηθική αντίληψη του κόσμου» η προσπάθεια μας να βρούμε έναν τρόπο να ζούμε μαζί. Το πολυβραβευμένο έργο το 2011 έγινε ταινία από τον Πολάνσκι με τίτλο  Carnage, με τη Ρεζά να συνυπογράφει το σενάριο, κερδίζοντας 2 υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα στην κατηγορία Α' γυναικείου ρόλου για τις Τζόντι Φόστερ και Κέιτ Γουίνσλετ.

ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Θέατρο Πόρτα

Μια γυναίκα εξαφανίζεται σε μια ερημική τοποθεσία κοντά σ’ έναν αυτοκινητόδρομο. Ύποπτος για τον πιθανό φόνο της, ένας άνεργος πατέρας που αρνείται επίμονα την ενοχή του. Σιγά σιγά, καθώς το νήμα ξετυλίγεται μέσα από την αριστοτεχνική αφηγηματική δομή του σπουδαίου Αυστραλού συγγραφέα, μπλέκονται γύρω από το συμβάν αρκετά ακόμη πρόσωπα, όπως ο αστυνομικός που διερευνά την υπόθεση, η γειτόνισσα που κατέδωσε τον ύποπτο, οι σύζυγοι όλων αλλά και οι εραστές τους. Γίνεται, εν τέλει, να εμπιστευτείς έναν άγνωστο; Και πόσο γνωστοί μας είναι οι άνθρωποι με τους οποίους μοιραζόμαστε τις ζωές μας; Πόσο γνωρίζουμε τον εαυτό μας, και πόσο εύθραυστες αποδεικνύονται οι βεβαιότητες μας σε έναν κόσμο που νομίζουμε, ότι μπορούμε να ελέγξουμε; Ένα ψυχολογικό θρίλερ με πολλές ανατροπές, πρωτότυπη θεατρική φόρμα, ποιητική ατμόσφαιρα κι ενδιαφέρουσες δεύτερες αναγνώσεις. Σκηνοθετεί ο Θωμάς Μοσχόπουλος και ερμηνεύουν οι Άννα Καλαϊτζίδου, Χρήστος Λούλης, Άννα Μάσχα και Γιώργος Χρυσοστόμου.

Το πολυβραβευμένο θεατρικό έργο του Αυστραλού Άντριου Μπόβελ «Speaking in Tongues» («Σκοτεινές Γλώσσες») γράφτηκε το 1996.  Το 2001 ο ίδιος ο συγγραφέας έκανε τη μεταφορά του έργου στον κινηματογράφο με τον τίτλο «LANTANA» και πρωταγωνιστές τους Geoffrey Rush, Barbara Hershey και Anthony Lapaglia. Παρ’ ότι το έργο έγινε γνωστό εκτός Αυστραλίας από την κινηματογραφική του μεταφορά, η θεατρική του εκδοχή δε σταμάτησε να παίζεται σε ολόκληρο τον κόσμο με μεγάλη επιτυχία λόγω της ακαταμάχητης θεατρικής γοητείας της σκηνικής του μορφής και των ιδιαιτεροτήτων του πρωτοτύπου.

Το έργο του συγγραφέα «Who’s afraid of the working class?» έγινε επίσης ταινία με τον τίτλο «Blessed» το 2009. Εκτός από τη θεατρική του δραστηριότητα, συνεργάστηκε με τον Buz Luhrmann στη συγγραφή του σεναρίου για το «Strictly Ballroom» (1992) και έχει γράψει τα σενάρια για τις ταινίες «Edge of Darkness» (2010), «Τhe Book Of Revelation» (2006) και για το πρόσφατο θρίλερ «A Most Wanted Man» (2014), βασισμένο στο βιβλίο του John Le Carre.

ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Θέατρο Κιβωτός

Μετά την επιτυχία που είχε στην πρώτη παρουσίαση του έργου πριν από δύο χρόνια, το ανατρεπτικό και προκλητικό έργο του Anthony Burgess «Κουρδιστό Πορτοκάλι» (1962) παρουσιάζεται στο θέατρο «Κιβωτός», σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα. Ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης υποδύεται τον νεαρό Άλεξ, αρχηγό μιας συμμορίας συνομηλίκων του, που διασκεδάζουν σκορπίζοντας βία: κλοπές, βιασμοί και βανδαλισμοί είναι η καθημερινότητά τους. Οι μεγάλες αγάπες του Άλεξ είναι τα ναρκωτικά, οι βιασμοί και η Ενάτη συμφωνία του Μπετόβεν. Μετά από μια δολοφονία, ο Άλεξ συλλαμβάνεται και φυλακίζεται. Για να αποκτήσει την ελευθερία του, δέχεται να συμμετέχει σαν «πειραματόζωο» σε ένα πρωτοποριακό σύστημα σωφρονισμού που μελετά η κυβέρνηση.

Το έργο θέτει το πρόβλημα της αντιμετώπισης της νεανικής βίας, αλλά και το θέμα της ελεύθερης βούλησης του ανθρώπου για να επιλέξει το καλό ή το κακό. Η διάσημη νουβέλα εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1962 και σαράντα χρόνια αργότερα περιλήφθηκε στη λίστα του περιοδικού Time με «τα 100 κορυφαία μυθιστορήματα του 20ού αιώνα». Το 1971, μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο από τον Stanley Kubrick. Η προβολή του φιλμ απαγορεύτηκε σε αρκετές χώρες (στο Ηνωμένο Βασίλειο έως το 1999!). Δεκαέξι χρόνια αργότερα, ο ίδιος ο Burgess διασκεύασε το έργο για το θέατρο, κυρίως λόγω των καλλιτεχνικών διαφορών που είχε με τον Kubrick σχετικά με την κινηματογραφική μεταφορά του.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
43250
Film Group
13175
Tanweer
12142
Tanweer
4254
Tanweer
2372
Baghead, από την Spentzos Baghead, από την Spentzos